منتظرم تا بياي

بیاین برا همدیگه دعا کنیم....

1393/7/25 7:50
نویسنده : زهرا
738 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه, هم اوناييكه منو ميشناسن هم اوناييكه منو نميشناسن.

تو اين شباي خاص هر كس كمو بيش غصه امام حسين (ع),‌ اهل بيت و ياراشو ميدونه, لطفا بياين با خلوص نيت براي همديگه دعا كنيم. من تا چهل روز براي همه (حتي اوناييكه دوستام براشون التماس دعا كردن و نه من اونا رو ميشناسم نه اونا منو) و خودم دعا ميكنم تا همه حاجت ها مونو بگيريم. لطفا منو فراموش نكنيد, التماس دعا دارم از همه كساييكه حتي گذرا به وبم سر ميزنن.

پسندها (14)

نظرات (12)

مامان عسل 
7 آبان 93 8:38
التماااااااااس دعازهراجونم ایشالله توی این ماه حاجت روابشی فدات شم
زهرا
پاسخ
محتاجيم به دعا عزيزم, ايشالا همه حاجت روا شن منم همينطور. قرررررررررربونت
مامان آرزو
7 آبان 93 9:24
التماس دعا دوست خوبم ایشالله حاجت روا شی عزیزم
زهرا
پاسخ
محتاج دعا عزيزم, ايشالا شما هم حاجت روا شي گلم
•♥مامان متین♥•
7 آبان 93 10:09
سلام زهراجونی ایشالا هرنیتی تو دلت بوده و این پستو گذاشتی جوابشو صاحب این ماه بهت بده عزیزم ممنون که متقابلا دعا میکنی ب امیدعاقبت ب خیری و رواشدن حاجات هممون
زهرا
پاسخ
سلام عزيزم. فداي مهربونيت عزيزم وظيفه هر مسلمونيه اول برا ديگران دعا كنه بعد برا خودش, درسته من در حدي نيستم كه برا كسي دعا كنم اما تنها كاريه كه از دستم براي دوستام برمياد الهي آمين پرنيان جون
•♥مامان متین♥•
7 آبان 93 12:10
ایششششششششششششششششششششالا
زهرا
پاسخ
قررررررررررررررررررررربونت عزيييييييييييييييييييييييييزم
مامان ز✿ـرا
7 آبان 93 16:27
انشاله هر چی خیرِ،همون برات پیش بیاد عزیزم
زهرا
پاسخ
ايشالا زهرا جون مرسي از لطفت, ياسمين عزيزمو ببوس
مامان زهرا
7 آبان 93 22:50
سلام زهرا جون،خوبی عزیزم،انشاءالله به حق خانم فاطمه زهرا سلام الله حاجت روا باشی گلم. التماس دعای فراووووون .دوست خوبم.
زهرا
پاسخ
سلام زهرا جونم. مرسي گلم خدارو شكر خوبم. ايشالا شمام همينطور, محتاجيم به دعا عزيزم, هر چي باشه شما مادري دعاي شما با من فرق داره
مامان راضی
7 آبان 93 23:28
عزیزم ایشالا که دعاهات واسه همه گیرا باشه . خودت هم به حق این ماه عزیز یه نی نی ناز و سالم باردار بشی گلمممم.
زهرا
پاسخ
ايشالا. باور كن راضيه جون مشكل بعضي دوستا خيلي ناراحتم ميكنه هميشه براشون دعا ميكنم اميدوارم همه به آرزوهاشون برسن. آميييييييييييييين گلم مرسي لطف داري
مامان آینده
8 آبان 93 0:22
التماس دعا عزیزم انشاالله هر چه زودتر نی نی دار بشی
زهرا
پاسخ
محتاج دعا منم برا شما آرزوي يه ني نيه سالم دارم هر چي كه دوسداري
زهرا
8 آبان 93 10:36
سلام زهرا جونم قربون دل مهربونت انشاالله توی این ماه حاجت روا میشی التماس دعا برای منم دعا کن
زهرا
پاسخ
سلام عزيز دلم زهراي مهربونم, خوبي گلم؟ فداتشم ايشالا نظر لطف خدا شامل حال همه مون بشه و دعاهاي قشنگ دوستا از سرمون كم نشه. عزيزم اگر قابل باشم البته كه دعا ميكنم. تا 40 روز زيارت عاشورا و سوره يس رو ميخونم و براي همه مخصوصا دوستاي وبلاگيم و مخصوصا اوناييكه خيلي باهاشون ارتباط دارم دعا ميكنم ايشالا كه خدا ازم قبول كنه.
مامانی ساره
8 آبان 93 12:51
عزیزم خیلی التماس دعا انشاءالله خدا یه نی نی سالم و خوشگل هر چه زودتر بهتون هدیه بده
زهرا
پاسخ
فداتشم محتاج دعام. ايشالا گلم, خدا ساره جونو براتون حفظ كنه, ايشالا زير سايه تون بزرگ شه
مامان عاطفه
12 آبان 93 5:41
سلام گلم من و پسرم در این شبای عزیز بهترین ها رو از خدای بزرگ برات دعا میکنیم....مراقب خودت باش آجی
زهرا
پاسخ
سلام عاطفه عزيزم. ممنونم آبجي جونمخدا پسرتو براتون نگهداره زير سايه تون بزرگ شه ايشالا. ممنونم شمام مواظب خودتون باشين عززززززززززززيزم
مامان سحر
19 آبان 93 17:22
انشاالله حاجت روا بشی زهرا خانوم
زهرا
پاسخ
ممنونم سحر جون, ايشششششالا, همينطور براي شما عزيزم