منتظرم تا بياي

دعاي دسته جمعي ....

1393/7/27 8:13
نویسنده : زهرا
662 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستاي عزيزم. متاسفانه براي  يه ني نيه كوچولو كه هنوز تو دل مامانشه و سه ماه بيشتر نداره يه مشكلي پيش اومده, انگار مشكل ژنتيكيه و خيلي به دعا نياز داره, بازم بياين دعا كنيم خطر از سرش رفع شه و نيازي به سقطش نباشه. از خداي مهربون ميخوام به حق اون طفل 6 ماهه دل اين پدر مادرو غمگين نكنه و اميد رو ازشون نگيره. از خدا ميخوام بحق خانم رباب دل اون مادرو شاد كنه و مشكلشون رفع شه.

الهي آمين

پسندها (18)

نظرات (18)

مامان آینده
14 آبان 93 10:32
الهی آمین انشاالله خدا اون فرشته رو صحیح و سالم به مامانش تحویل میده
زهرا
پاسخ
الهي آمييييييييييييييييين. قربونت بشم عزيزم, ايششششششالا. اميدوارم خدا به شما هم يه ني نيه سالم هديه بده اونم خيلي زود
مامان آرزو
14 آبان 93 13:06
ایشالله هرچه زودتر خوب بشه
زهرا
پاسخ
الهي آمين آرزو جون. دعا كنيد براشون
•♥مامان متین♥•
14 آبان 93 13:28
زهرا
پاسخ
زهرا
14 آبان 93 15:04
زهرا جونم خیلی دلم برات تنگ شده برامون دعا کن حالا من به دعات احتیاج دارم عزیزم
زهرا
پاسخ
فدات بشم عزيز دلم, زهراي مهربونم, هر لحظه به يادتون هستم و اگر لايق باشم حتما براتون دعا ميكنم. از صميم قلب از خدا ميخوام يه شاديه غير منتظره,‌ يه چيزي شبيه معجزه براتون پيش بياره طوري كه حتي فكرشم نكنين اميدوارم خدا يه راه حل خوب جلو پاتون بذاره كه بعدها اي كاش نگين و پشيمون نشين بحق شهيداي پاك اين ماه عزيز. منم خيلي دلم برات تنگ شده زهراي عزيزم.
هستی شاد
14 آبان 93 15:45
الهی آمین دعا می کنم براش اگه لایق باشم
زهرا
پاسخ
الهي آمين هستي جون حتما كه هستي عزيزم, حتما دعا كن
مامان و باباي محمدباقر
15 آبان 93 8:31
ان شاء الله اگر خیر و صلاحشون هست خدا بهشون یه نی نی خوشکل بده...
زهرا
پاسخ
ايشالا. مرسي كه سر زدين
•♥مامان متین♥•
17 آبان 93 9:27
زهرا
پاسخ
زهرا
17 آبان 93 13:15
زهرا جونم ممنونم که برای برادرزاده ام دعا میکنی و به فکرش هستی انشاالله به دعا های شما توی این ماه عزیز شفا بگیره
زهرا
پاسخ
فداتشم گلم. من لياقت ندارم اما از خدا ميخوام به حرمت دعاهامون شفاش بده, از همه دوستايي هم كه دعا كردن ممنونم. خودتو ناراحت نكن عزيزم هر كار خدا يه حكمتي داره خدا بزرگه بهش اعتماد كن
مامان راحله
18 آبان 93 14:55
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ان شالله به حق صاحب این ماه هر چی صلاحه پیش بیاد . ا شالله هیچ مادر مشکل بچه شو نبینه. آمین
زهرا
پاسخ
الهي آميييييييييييييين
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
18 آبان 93 16:31
هر آنچه که خداوند بخواهد خیر است
زهرا
پاسخ
البتهايشالا بهترين پيش بياد
مامان ریحانه
19 آبان 93 12:37
پروردگارا به حق مظلومیت طفل شش ماهه ی آقا ابا عبدالله الحسین لطف بیکرانت را شامل حال این طفل معصوم بگردان آمین
زهرا
پاسخ
الهي آمين. ممنون دوست عزيز
مامان زهرا
19 آبان 93 14:02
سلام زهرا جون. انشاءالله بحق صاحب این ماه مشکلشون حل بشه ودلشون شاد .الهی آمین.
زهرا
پاسخ
سلام زهراي عزيزم. الهيييييييي آمييييييييييييين عزيزم
مامان سحر
19 آبان 93 17:18
خدایا به حق حضرت علی اصغر نی نی 3 ماهه ی ما رو سالم به خانوادش برسون
زهرا
پاسخ
الهييييي آميييييييييييين
مامان محمدحسین
26 آبان 93 21:13
سلام عزیزم... مرتب میام وبت اما نمیتونم با رمز قبلی وارد بشم...بی زحمت برام بفرست... بوووووس
زهرا
پاسخ
سلام گلم. چشم اومدم
مامانی ساره
28 آبان 93 17:04
سلام عزیزم انشاءالله مشکل نی نی کوچولومون به حق 6ماهه ی امام حسین(ع) حل بشه الهی آمین
زهرا
پاسخ
سلام گلم. الهي آمين
مامان نگار
11 آذر 93 8:00
سلام برای قالبگیری از دست و پای کودک یه کیت هست که می فروشن اگه سرچ کنین خیلی جاها هستن که می فروشن مثل اینجا: www.3koodak.com اما من قالب دست و پای دخترم رو توی خونه و با خمیر نمکی گرفتم که خیلی هم دوستش دارم
زهرا
پاسخ
سلام عزيزم. رفتم ديدم سايتشونو. جالب بود ايشالا سفارش ميديم. ممنونم كه محبت كردي راهنماييم كردي عزيزم
عاطفه و بهزاد
12 آذر 93 10:06
الهي آمين ايشالله حل بشه مشكلشون به اميد حق
زهرا
پاسخ
الهي آمين
مریم
26 آذر 93 1:59
تورو خدا برای منم دعا کنید. منم اگه بچم پسر باشه به خاطر یه مشکل باید سقطش کنم. الان دو ماهمه و خدا روشکر آزمایش خونی هست که الان جنسیت بچه رو یا قطعیت زیاد پیش بینی میکنه. هفته آینده باید انجامش بده. برام دعا کنین تا گلم دختر باشه اگه نباشه از غصه دق میکنم.... میدونم هرچی خواست خداست همونه اما من عاشق بچه ام. می میرم
زهرا
پاسخ
عزيزم ايشالا كه خدا بهترينو برات پيش مياره اصلا فكر بعد نكن يه اسم خوب از القاب و اسمامي بنده هاي خاص خدا برا دخترت پيدا كن نذر يكي از خانوم هاي مهربونمون كن بسپار اول به خدا بعد به صاحب اسمش و ديگه نگران نباش. حتما برات دعا ميكنم مثل برادر زاده زهرا جونم.