منتظرم تا بياي

دلم برات تنگ شده...

1393/10/13 11:50
نویسنده : زهرا
1,072 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم يه دنيا دلم برا بودنت تنگ شده، يه دنيا دلم برا لمس كردنت تنگ شده، دلم برا صبح هايي كه با تو بيدار ميشدم و شبايي كه با تو ميخوابيم تنگ شده، دلم برا حس قشنگي كه بخاطر بودنت بهم هديه شده بود تنگ شده! كي ميدونه اون روزا بازم تكرار ميشن يا نه؟! كي ميدونه اون حس بازم بر ميگرده يا نه؟! دلم خيلي برات تنگ شده، انقد كه هنوز داغ رفتنت رو دلم تازه س، هنوز وقتي يادت ميوفتم بي اختيار اشكام كاغذاي روي ميزو خيس ميكنن، هنوز دلم ميسوزه، خيلي خودمو كنترل ميكنم كه روزارو نشمارم كه الان چند وقتت شده بود. خيلي دلم برات تنگ شده، خيلي زياد......!!!!!!

پسندها (11)

نظرات (22)

مامان آینده
13 دی 93 22:23
عزیزم غصه نخور خدا بزرگه سعی کن آرامشت رو بدست بیاری مطمئن باش خدا یه نی نی سالم میزاره تو دلت و در تموم لحظات اون رو واست حفظش میکنه
زهرا
پاسخ
ايشالامرسي
سيدفاطمه
14 دی 93 9:17
سلام عزیزم غصه نخور فدات شم انشاالا خدا به زودی زود یکی از بهترین فرشته هاشو میزاره تودلت میدونم چه حسی داری باور کن من خودم شخصا چند بار اینطوری شدم اولش داغون بودم ولی با توکل کردن به خدا اروم شدم سوره یاسین با حدیث کثا بخون خیلی آرومت میکنه فدات شم با اجازه دوست دارم لینکت کنم
زهرا
پاسخ
سلام عزيزم. مرسي منم شمارو لينك كردم.
مامان عسل 
14 دی 93 9:56
عزیزم امیدوارم روزی برسه که توفرزندتودرآغوش بگیری وبه این روزهاکه اینقدرغصه خوردی حتی فکرهم نکنی ...برات دعامیکنم که اونروزهرچه زودتربرسه
زهرا
پاسخ
مامان سبز
14 دی 93 10:14
سلام عزیزم . خوبی خانومی؟ چطوری گلم ؟ چه خبرها ؟
زهرا
پاسخ
سلام گلم. خبر سلامتي
مامان سبز
14 دی 93 11:36
زهرا
پاسخ
مامان عسل 
14 دی 93 17:56
خصوصی داری عزییییییزم
زهرا
پاسخ
هستي شاد
15 دی 93 10:35
سلام زهرا جون خوبي الهي من فدات بشم يه چند وقتي بود حالم اصلا خوب نبود زياد نمي اومدم نت الان تازه فهميدم كه چي شده خيلي ناراحت شدم ولي عزيزم تو بايد محكم باشي مطمين باش خيلي زود دوباره باردار ميشي و انشاا.. اينبار خدا يه ني ني سالم و سرحال مي زاره تو دلت
زهرا
پاسخ
فدات
مامان عسل 
15 دی 93 10:49
زهرای عزیزم حتمابرات دعامیکنم فدای دل شکسته ات بشم ایشالله که ازاین به بعدخبرای خوب بهم بدی عزیزدلم..ایشالله این روزای بدهرچه زودترتموم میشه وزندگی روی خوششونشونت بده ...ازاحوالاتت باخبرم کن عشقم
زهرا
پاسخ
قربونت گلم
مامان عاطفه
15 دی 93 11:46
قربونه دلت برممممممممممممم من توکلت به خدا باشه دوست نازنینم
زهرا
پاسخ
فداتشم
نسیم
15 دی 93 17:18
ای جونم نسیم فدات بشه مهربوووون راسی من خبر ندارم چی شده؟؟؟
زهرا
پاسخ
مامان سبز
16 دی 93 9:02
عزیزم آخرین پستت یه ایراد داره نمیشه بازش کردو برات نظر گذاشت
زهرا
پاسخ
عزيزم غير فعالش كردم.
مامان محمدحسین
16 دی 93 11:21
قربون اون دل پاکت برم.... مطمئن باش به زودی یه یاسمین زهرای تپل و مپل خدا بهت میده که چش همه حسودا در میاد .... میای اینجا و عکسای خوشملش رو با اون دامن های چین چین و رنگی منگییش میذاریو دل ما آب میشه از دیدنش .... مطمئن باش .... ما آدما زمان رو محدود می بینیم ولی برای خدا هیچ وقت دیر نیست....
زهرا
پاسخ
قربونت
مامان سبز
16 دی 93 13:31
زهرا
پاسخ
نسیم
17 دی 93 18:19
اوخی عزیزم خیلی سخته خدا بت صبر بده
زهرا
پاسخ
مامان ریحانه
18 دی 93 11:08
زهرای عزیزم خوشحالم از اینکه باز برگشتی آرزویم این است که بخندد دل تو / غم نشیند بر تو / که با لبخند تو شاد می گردد دل من دوستت دارم خیلی زیاد
زهرا
پاسخ
نیلی
18 دی 93 11:17
سلام عزیزم نمی دونی چقدر پست بالا ناراحتم کرد.چقدر بعضی آدم ها پست هستن.ولی عزیزم سعی نکن انرژی منفی دیگران تو رو از پا در بیاره.سعی کن بهشون فکر نکنی.عزیزم اونا اونقدر احمق هستن که نمی فهمن خدا اونقدر بزرگه که به خاطر اشتباه ما(بر فرض)جون یه جنین کوچولو رو نمی گیره.فکر می کنن خدا هم مثل ما آدم ها اهل تلافی کردن و انتقام گرفتن...عزیزم یه نگاهی به دور و ورت بکن.تو اولین نفری نیستی که سقط می کنی ،اخریش هم نیستی.اونقدر هم به اون موجود کوچولو دل نبند.از من ناراحت نشو اما اون هنوز حتی روح توش دمیده نشده بود....اونقدر با گفتن بچه ام احساساتت رو جریحه دار نکن...من رو نگاه کن و خیلی ها مثل من...خدا رو شکر که می تونی دوباره باردار شی و به کسایی فکر کن که حتی برای یک بار نمی تونن این لذت رو درک کنن...زیاد هم طولش نده...دوره بارداری ات زیاد نبوده و می تونی زود اقدام کنی.ولی از من به تو نصیحت ایندفعه تا می تونی به کسی چیزی نگو.شاید باورت نشه ولی به جز مادرشوهرم،خانواده شوهرم تا ماه نه نمی دونستن من باردارم.که حتی جاریم وقتی کاملیا دنیا اومد بهم تبریک نگفت.حتی فامیل خودمون به جز خواهر هام تا ماه 5-6 نمی دونستن.البته من دورم.ولی تو هم تا جایی که میشه نگو.اینقدر هم خودت رو ناراحت نکن.به خدا توکل کن.به مادران شهید فکر کن...دلت رو بذار رو دل اون ها...
زهرا
پاسخ
مریم
20 دی 93 15:37
عزیز دلم خیلی سخته میدونم چون دارم این روزت تجربش میکنم. از خدا میخوام کمکت کنه از این امتحانش سربلند بیرون بیای. جایی که به خدا بگی راضی ام به رضای تو خودش آرامش عجیبی بهت میده. انشاالله روزای خوبی پیش رومون هست. هم شما هم ما
زهرا
پاسخ
ايشالا مريم جون
مامان سمانه
20 دی 93 16:51
سلام عزیزم ممنون از اینکه ب وبم سر میزنی ، از پستت متوجه شدم که نینیتو از دست دادی... خیلی ناراحت شدم انشا... دوباره خدا یه نینی خوشگل بهت میده عزیزم ناراحت نباش خدای ما خیلی مهربونه انشا... بزودی صاحب یه نینی سالم میشی عزیزم اگ با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده ک لینکتون کنم
زهرا
پاسخ
سلام لينكي گلم. مرسي بخاطر مهربونيت
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
22 دی 93 21:18
سلام زهرای عزیزم . خیلی متاسفم خانمی روزای سختی رو سپری کردی چند وقتی نتم قطع بود الان که اومدن سری بهت بزنم واقعا حالم گرفته شد ولی سعی کن خودتو زود جمع و جور کنی و برگردی به روزای قبل از بارداری و همون زهرای شاد خودمون بشی . عزیزم صبر صبر صبر ... بهترین داروی هر دردی است . خواهر من 6 بار سقط داشت اونم تو هفته 5 بارداری ... خیلی روزای سختی رو پشت سر گذاشتیم . چندین سال همش ناراحتی بود و ناراحتی ولی صبر صبر صبر ... خدارو شکر الان یه دختر شاد و سلامت و با ایمان 12 ساله داره به اسم فاطمه زهرا . باید دید خدا چه زمانی رو برای زمینی شدن فرشته درونت در نظر گرفته فقط صبور باش دوست نازنینم
زهرا
پاسخ
سلام عزيزم. قربونت لطف داري
زهرا
23 دی 93 21:48
سلام زهرای عزیزم الهی قربون دل مهربونت بشم ببخشید که آنقدر دیر بهت سر زد واقعا وقت نداشتم فقط می اومدم نظرات تایید میکردم و یه جواب کوتاه می دادم و میرفتم واقعا معذرت میخوام دوست خوبم انقدر غصه نخور خدای مهربون خیلی بزرگه هیچکس بهتر از اون بالایی صلاح مون نمیدونه حتما یه حکمتی توش بود به چیزهای خوب فکر کن تا چیزهای خوب برات پیش بیاد ایشاالا زودی دوباره یه نی نی خوشگل میاد توی دلت الهی آمین
زهرا
پاسخ
مامان راضی
24 دی 93 13:02
فدای دل پاکت بشم اشک منم در آوردی اینقدر نا امید نباش خدا همیشه هست هیچ وقت تنهات نمیزاره دوباره به خودش توکل کن ایشالا جوابشا میبینی . فکر کردن به روزای گذشته فقط به آدم احساس یاس و نا امیدی میده . من پستی که توی وبلاگم واست گذاشتم را یادگاری نگه میدارم چون مطمئنم دوباره با خبر خوش میای واسم نظر میزاری فداتشم .
زهرا
پاسخ
مامان راضی
24 دی 93 13:05
زهرا جونم به این فکر کن که شاید قسمت بود این جنین بره و به جای اون خدا یه دختر ناز که خیلی دوست داری را بهت بده . ایشالا که زود بهم خبر خوش بدی قربونت برم . اینقدر نالاحت شدم یادم رفت بپرسم خودت خوبی ؟ بهتری عزیزکم؟
زهرا
پاسخ