منتظرم تا بياي

تبریک میگم....!!!!

1393/10/15 11:02
نویسنده : زهرا
708 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم اومدم به همه اوناييكه نه از بودن تو بلكه از رفتن تو خوشحال شدن و جشن گرفتن و يواشكي تو گوش بقيه پچ پچ ميكنن و از داغي كه به دلم نشست به عنوان هديه الهي برا خودشون و تنبيه برا من حرف ميزنن تبريك بگم! اومدم بگم خوشحالم لااقل داغ دلم تونست خوشحالشون كنه! اومدم بگم خداي منم بزرگه! اومدم بگم اين خواست خدا بوده و منم از خواست خدا خوشحالم حتي اگر لحظه اي فكر كرده باشم كه حقم نبوده! اومدم بگم سكوت من به اين معني نيس كه از اطرافيانم و كاراشون راضي هستم! اومدم بگم خدا زبون كسي ميشه كه سكوت ميكنه و دير يا زود جوابشونو ميده! اومدم بگم خدايا؛ خودت دادي خودتم گرفتي، خودت بهتر از هر كسي ميدوني صلاح ما تو چيه. جز مصلحتت هيچي نميخوام اما به هر كس اندازه نيت قلبيش بده، خدايا ميبيني سكوت كردم؟؟؟ الوعده وفا.... بده جواب هر كسي رو كه از سوختن ديگران شاده!! تو زندگيم خيلي ها بودن بخاطر رفتار بدشون و زخم هايي كه به دل خودمو خانواده م زدن ازشون دلگير بودم اما هيچوقت از سوختن دلشون خوشحال نشدم چون معتقدم عين همون برام پيش مياد. چقدر بعضي بنده هات بي رحمن؟؟!!!! مگه از روح پاك خودت تو وجود همه ندميدي؟؟ چرا وجودشون انقد شيطانيه!!!؟؟؟ خدايا من يه مادرم، هر چند حتي نتونستم صداي قلب بچه مو بشنوم، هر چند حتي يه تصوير سياه و سفيد كه با فلش علامت گذاري شده ازش ندارم، هر چند نتونستم بغلش كنم، هر چند نتونستم دستاشو بگيرم تا قدم برداره، اما براي شش هفته من مادر بودم و الان داغ همه لحظه هايي كه گذشت و قرار بود بگذره به دلم مونده، راضيم به رضاي خودت، ميدونم تو ما رو با عشق آفريدي و عاشقانه دوسمون داري، ميدونم هيچ وقت قصد اذيت كردن ما رو نداري، ميدونم خيري تو اين كار بوده، فقط آه دلم رو ناديده نگير، با دل سوخته ازت ميخوام نذاري چيزايي رو بگن كه حقم نبوده! خدايا خودت گفتي وقتي كسي دلش ميشكنه آهش به عرش ميرسه، آه دله سوخته منم رسيد به عرشت خدا؟؟؟!!!! اون بچه يه تيكه از وجودم بود! خدايا چطوري بعضي آدم ها اصلا ازت نميترسن؟؟؟!!! چطور هر كاري كه دوسدارن، هر حرفي كه دلشون ميخواد ميزنن بدون اينكه بدونن به هر كاري ناظري و از هر نيتي خبر داري؟!! خدايا اين پيغام فقط براي خودته لطفا جواب آه دله سوخته م رو بده منتظر جوابت هستم.

پسندها (13)

نظرات (0)