منتظرم تا بياي

بازم خبرای خوب....

1392/11/13 20:06
نویسنده : زهرا
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عسل مامانیniniweblog.com

بازم خبرای خوب دارم برات فندقمniniweblog.com  niniweblog.comلطف خدا بازم شامل حالم شد و دیروز دقیقا یه ربع به سه خبر اومد که توی دیوان محاسبات ازمون دفاع کردن و همه مون تو اداره سر پست هامون می مونیمniniweblog.comniniweblog.comخدا میدونه چقدر خوشحالم niniweblog.comبیشتر از خودم برا همکارام که واقعا همه به کارشون نیاز داشتن.

عزیزم میدونم خدا به احترام دعاهایی که برام شد بهمون لطف کرد, دعای مامان جون و بابا جونم, دعای نفسم, دعای تو فندق کوچولوم, و همینطور دعای همه خاله های مهربونی که تو وبلاگ باهاشون آشنا شدم, از همه تون ممنونمniniweblog.com niniweblog.com

                خدا جون نـــــــــــــــــــــــــــــــــوکرتم  niniweblog.com   niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان راضی
14 بهمن 92 22:09
خدا را شکر خانومی تبریک عزیزم اما خیلی خودتا خسته نکنیا تا فندقمون اذیت نشهههه
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزمفعلا که رفت تا بعد لیزر
مائده
14 بهمن 92 23:05
خداروشکر زهرا جون ایشالله همیشه شاد باشی و خبرای خوش بشنوی عزیز دلم
زهرا
پاسخ
مرسي مائده جان فداتشم عزيزم
ناديا
15 بهمن 92 14:57
مبالککککککککککککککککککککه چه خبر خوبي ايشالله خبر ني ني داشتنو برامون بزاري
زهرا
پاسخ
مرسي عزيزم فداتشم
عمه خورزو خان
15 بهمن 92 22:12
خوب خدا رو شکر خوشحالمون کردی مامان زهرا
زهرا
پاسخ
مرسي آرزو جان فداتشم عزيزم
مامان راضی
16 بهمن 92 13:56
شمنده حواسم نبود انشاله جودی لیزر تموم بشه تا نی نی اجازه ی ورود پیدا کنه
زهرا
پاسخ
مرسی گلم ایشالا
مائده
19 بهمن 92 7:43
خورشید سپهر رهبری پیداشد احیا گر فقه جعفری پیداشد تبریک به مهدی که به عالم امشب رخسار امام عسگری پیداشد . . . میلاد یازدهمین حجت خداوند، پیام آور آیینه و روشنی، بر شما مبارک باد... .....................
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم منم تبریک میگم
مامان شیما
21 بهمن 92 9:17
مباررررررررکه تبلیک انشالله همیشه شاد باشی دوستم
زهرا
پاسخ
ممنونم دوس جون
شیما
21 بهمن 92 13:57
خدا رو شکر عزییییز دلم
زهرا
پاسخ
مرسی خاله
آبجی ابوالفضل
23 بهمن 92 14:25
سلام داشتم از این ورا رد میشدم گفتم گلی هم تقدیم شما کنم...
زهرا
پاسخ
بابا با مرام ممنونم
مامانی ساره
24 بهمن 92 10:37
انشاءالله که همیشه شاد و سرزنده باشی عزیزم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری