منتظرم تا بياي

ادامه جريان خونه تكوني......!!!!!!

1392/12/22 13:22
نویسنده : زهرا
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كشمش مامانيniniweblog.com

در ادامه اقدام شجاعانه چند روز پيشم در رابطه با جابجا كردن اون شوينده ها از داخل به بيرون كابينت بايد بگم هر روز دارم به مراتب بالاتری از خونه تکونی دست میابمniniweblog.com!!!! بابایی دو شب پیش یعنی سه شنبه شب ٢٠ اسفند, برای یه کار اداری رفت تهران و مامانی رو تنها گذاشت منم اصلا ناراحت نشدمniniweblog.com, زنگ زدم به مامان جونو بابا جون گفتم شب بیان پیشم آخه شبا تنها میترسمniniweblog.com!!!! صبح رفتم اداره و خیلی اتفاقی رفتم ماموریت به یکی از شهرستانای اطراف حدود ساعت ٦:٣٠ خسته کوفته رسیدم خونه دیدم بالشت بابایی که تقریبا همیشه جلو تلویزیونه (حتی اگر ما خونه نباشیمniniweblog.com) با آستر تو موقعیته!!! شصتم خبردار شد یه اتفاقایی افتاده, رفتم تو اتاق خواب دیدم بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله مامان جون روتختیو روی بالشتا و تمام جوانب رو برده بشوره!!! سه تا حس بهم دست داد, اولیش خجالتniniweblog.comکه حتما انقد کثیف بوده مامان جون اینکارو کرده! دومیش خوشحالی در حد ایست قلبیniniweblog.comچون هر کاری هم نمیکردم تصمیم کبری گرفته بودم اونارو بشورم! سومیش عصبانیتniniweblog.comچون با این کار خونه تکونی رسما قیچی خورد و افتتاح شد و من مجبورم ادامه ش بدم! امروزم زنگ زدم مامان جون گفت برده روي لحافم رو هم دوختهniniweblog.comمن نميدونم چرا من اصلا به مامانم نرفتمniniweblog.comمامان انقد با سليقه و فعال دختر انقد تنبلniniweblog.comدر عوض به آينده خيلي اميدوارم اگر همينطوري زنجيره وار پيش بره جيگر ماماني يه دخمل زرنگو با سليقه ميشه كه عصاي دستم شهniniweblog.comبقيه زنجيره م ديگه به من مربوط نيس اون ديگه بستگي به خودت داره كه دخترتو چطوري تربيت كنيniniweblog.com!!!!!

من نميدونم كاشف و مخترع خونه تكوني كي بوده! همه مخترع ها رو ثبت كردن ها اين يكي رو يادشون رفته اي كاش ميدونستم كيه و مقبره ش كجاس تو اولين فرصت با يه سطل آبو يه دستمال گردگيري يه سر بهش ميزدمniniweblog.comميگفتم آخه خدا بيامرز بيكار بودي يا چيز قحطي بود خونه تكوني اختراع كردي؟! حتما اون زمان كه اون بنده خدا اين شگفتي رو كشف كرده به يقين اينترنت نبوده وگرنه اصلا وقت فكر كردن پيدا نميكرد چه برسه به اكتشافniniweblog.com

اگه كسي در اين رابطه اطلاعاتي داره ممنون ميشم راهنماييم كنه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ناديا
22 اسفند 92 18:36
خسته نباشي عزيزم طفلي مامانا يه جا هم که ميرن دست از کار کردن نميکشن بايد يه فرقي بينه دختراي قديمي با حالاييا باشه ديگه زياد خودتو درگير دونستن مخترع خونه تکوني نکن اين قصه سر دراز داردبرا اطلاع خونه تکوني از زمان قاجاريه هم رسم بوده از قديم و الايام روبانشو بريدن
زهرا
پاسخ
آره والا خيلي دلم براشون ميسوزهآي بشكنه اون دستي كه اون روبانو قيچي كرد
زهرا
22 اسفند 92 22:53
سال جدید رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم و سالی پر از خیر و نیکی براتون آرزومندم.
زهرا
پاسخ
مرسي عزيـــــــــــــــزم منم برا شما سال خوبي آرزو ميكنم و اميدوارم سالمو سلامت باشيد و به همه آرزوهاتون حتي دست نيافتني هاش برسين
آسمان
24 اسفند 92 10:47
سلام .من عضو نی نی وبلاگ نیستم . آخه هنوز نی نی ندارم میترسم اگه اینجا سایت باز کنم و نی نی نیاد همش دلم بگیره
زهرا
پاسخ
سلام به روي ماهت عزيزم. خوب منم ني ني ندارماز چي ميترسي خوب چرا دلت ميگيره تازه كلي هم دوست پيدا ميكني مثلا يكيش منبازم بيا