منتظرم تا بياي

چهارشنبه سوری ............

1393/1/11 9:2
نویسنده : زهرا
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمزه مامانیniniweblog.com

چند روز بود تو قحطی کامل به سر میبردم نه خونه نت داشتم نه ادارهniniweblog.comنامردا نمیگن شاید یه نفر کار واجب دارهniniweblog.com!!!!

امروز ٢٧/١٢/٩٢ آخرین سه شنبه ساله که بهش میگن چهارشنبه سوری, مراسم های خاص خودشو داره, مثل مهمونی های شبانه, روشن کردن آتیش و پریدن از روش (وقت پریدن هم این شعرو میخونن: سرخی تو از من/ زردی من از تو), ترقه بازی, خوردن آجیل, قاشق زنی, و گرفتن کادو (البته عیدی نیست ها !!!!!!) خلاصه کلی خوش میگذرهniniweblog.comدو روز دیگه عیده,niniweblog.com من بالاخره به کمک مامان خونه تکونی کردم البته من به مامان کمک کردمniniweblog.comیه خرید کوچولو کردم

 از اداره زحــــــــــمت کشیدن بهمون یه بسته آجیل دادنniniweblog.com

و دیروز عصر یه دفعه باباجون تنهایی تصمیم گرفت بریم مسافرتniniweblog.comاحتمالا اصفهان, شیراز, اهواز, قشم و کیش. البته هنوز قطعی نشده کجاها میریم اما مرخصی گرفتم ١٥ روز حالشو ببریم.

٩ فروردین سالگرد عقدمونهniniweblog.comکه البته من اعتقاد دارم این روز سالگرد ازدواجه عروسی یه مراسم فرمالیته س, تقریبا همین موقع ها بود که بابایی پاشنه درو از جا درآوردniniweblog.com تا منو بدست بیارهniniweblog.comبه مدت ١٥ روز صیغه شدیمniniweblog.comتا مقدمات عقدو انجام بدیم. امسال برای بابایی یه کادوی خوشگل خریدم که بعدا عکسشو میذارم برات.

برای خانواده م, دوستام, و هرکسی که میشناسم آرزوی خوشبختی دارم و امیدوارم به همه نداشته هاشون برسن, امسال سال اسبه, اسب نشانه مراده و امیدوارم همه به مرادشون برسن. موقع تحویل سال برا همه دعا میکنم و همینطور از همه میخوام برام دعا کنن مخصوصا اومدن دخملم رو از خدا بخوان, اینکه با عجله به همه چی اشاره کردم برا اینه که بعد دو روز سیستم اداره درست شده و کلی کار دارم. شاید تا آخر تعطیلات نتونم به وبم سر بزنم و دلم برا همه تنگ میشه. چهارشنبه سوری همه مبارک و پیشاپیش عیدتونم مبارک

مهمترین آرزوم برا سال ٩٣ اومدن دخمل نازمه و با تمام وجودم از خدا میخوامش, عزیز دل مامان چهارشنبه سوریت مبارک

کارت پستال چهارشنبه سوری,کارت تبریک چهارشنبه سوری,عکس چهارشنبه سوری93,اس ام اس تبریک چهارشنبه سوری 93,پیامک چهارشنبه سوری با عکس,عکس تبریک روز چهارشنبه سوری 1393,عکس نوشته چهارشنبه سوری,عکس 4شنبه سوری 93,کارت پستال شادی و جشن چهارشنبه سوری,رقص و دور همی کنار اتش چهارشنبه سوری,آتش عشق چهارشنبه اخر سال

 عیدتم مبارک گل نشکفته مامانی

 Spring Graphic #5

راستی مهمترین کار وقت سال تحویل نشستن سر سفره هفت سینه که هر کدوم از سین ها به نیت خاصی تو سفره قرار میگیرن

اگر قبل سال تحویل راه افتادیم وسایلاشو میبرم تو راه سفره رو برپا کنم اما اگر خونه بودیم به همون سفره ای که سال اول ازدواج درست کرده بودم اکتفا میکنم چون این هفته فقط تو اداره زندونی بودیم و فرصتی برا خلاقیت و تزئین هفت سین نداشتم.

عزیز دل مامانی لطفا امسال قبل همه تو بیا. اندازه تمام شکوفه های دنیا دوستت دارمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا(ارام جانم)
27 اسفند 92 14:27
دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم! سال نو مبارک
زهرا
پاسخ
چقدر جالب
حامده(مامان امیرمحمد)
7 فروردین 93 13:24
سال خوبی داشته باشید سالگرد عقدتون مبارک الهی همیشه به شادی
زهرا
پاسخ
ممنونم. ايشالا شما هم سال خوبي داشته باشيد. مرسي بخاطر تبريكت