منتظرم تا بياي

روز مادر, روز زن ....

1393/1/31 16:15
نویسنده : زهرا
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم.

امروز روز ميلاد نوره, روز ميلاد يه نورانيه, روز ميلاد خانم فاطمه زهراس.

مامان جونو بابا جونم چند روزه رفتن مشهد پابوس امام رضا (ع), خيلي دلم براشون تنگ شده, خيلي ناراحتم اينجا نيست دستشو ببوسم, روي ماهشو ببوسم بگم روزت مبارك, نميدونم چرا انقد دلم گرفته, نميدونم چرا انقد آشفته م,‌ نميدونم چرا قلبم انقد بي جون ميتپه مثل اينكه آخرين تپش هاشه, نميدونم چرا زندگي برام انقد بي رنگو بي اهميت شده, نميدونم چرا انقد كلافه و نا اميدم! فقط اينو ميدونم درمون دردم فقط دست خداست هر چند درمون همه دردا دست خداس اما باز برا درداي ديگه يه قرصي دارويي چيزي تجويز ميكنن آدم بخوره خوب شه اما درد من هيچ درموني جز عنايتو لطف خدا نداره. آسمون قلبم بدجوري ابريه, دلم گرفته!

مامان گلم, عزيزتر از جونم, سنگ صبورم, رفيق همه روزاي تنهاييم, بزرگترين نعمت خدا, مهربونترين روي زمين....... نميدونم چطوري ازت تشكر كنم, درسته با تولد ما بچه ها تو زندگيت با 1000 جور مشكل رو به رو هستي اما خدارو شاكرم كه با اومدن ما خدا بهشتو بهت وعده داده, انقد خوبي كه لايق بهشتي,‌ انقد پاكي كه ميشه به اسمت, به مقامت قسم خورد, انقد عزيزي كه خدا بهترينو زيباترين مكان دنيا رو زير پاهاي مهربونت پهن خواهد كرد, وقتي از بهشت و نعمت هاش لذت ميبري برام دعا كن كه خدا از گناهام بگذره,‌ آخه تو مادري و اين براي خدا خيلي با ارزشه. چيكار كنم كه بدوني همه چي رو از تو دارم, خيلي دوستت دارم. هميشه دعا ميكنم خدا از عمر من برداره به عمرت اضافه كنه, خدا شونه هاي مهربونت رو از من نگيره, خدا آغوش گرمت رو از من نگيره, خدا دل مهربونت رو از من نگيره. مامانم,‌ گلم,‌ عشق كودكيم, سنگ صبور نوجوونيم, تكيه گاه جوونيم, خيليييييييييييييي دوستت دارم.

 کارت پستال درخواستی طراحان

به مامان گل خودم, همه ماماناي گل و خانم هاي عزيز كه ايشالا در آينده مامان گل ميشن, ميلاد خانم فاطمه زهرا, روز مادر و روز زن رو تبريك ميگم, يه دنيا عشق و محبتم رو به همراه شاخه هاي خوشبوي گل سرخ تقديمشون ميكنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 16:07
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری... مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی... مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری... مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد... مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود... مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...!!! روزت مبارک
زهرا
پاسخ
واقعا عالي بود خانمي دستت درد نكنه. روز شمام مبارك گلم
آویسا
31 فروردین 93 16:32
سلام مامانی روزت مبارک.من آویسا هستم الان 3 سالمه.از آشناییتون خوشحال شدم به منم سر بزنین
زهرا
پاسخ
سلام گلم. مرسي خاله جون, اما آدرست درست نبود نتونستم بيام روي ماهتو ببينم
مامان راضیه
31 فروردین 93 18:28
سلام زهرا جون..مبارک باشه انشالا روز مادر بعدی را اول از همه نی نیت بهت تبریک بگه
زهرا
پاسخ
سلام عزيزم. مرسي خانمي لطف داري
شیوا
1 اردیبهشت 93 13:46
خاله سلام هدیه تون خیلی قشنگه دوباره براتون اما این دفعه از خود سایت یک ابزار برداشتم اما متاسفانه این ابزار ها توی تمام مرورگرها عمل نمیکنه واسه فایر فاکس عمل میکنه اما اگه از مرور گر دیگه ای وارد میشید مثل اکسپلورر شاید عمل نکنه پاییین کد ها هم نوشته ...... تازه همین طوری هم اگه عمل کنه ...... بازم به راحتی میتونن عکس بردارن راهشو خودم اگه خواستین یادتون میدم ....... یعنی هیچی صد در صد نیست متاسفانه ....... راستی بارشی رو عوض کردم این بیشتر به وبتون میاد ...... کاری بود بهم بگین ...... دیگه خیلی نیام امتحانات پیش نوبت و بعد نوبت شروع شده و باید به درسام برسم اما هر وقت اومدم براتون انجام میدم خوش باشید
زهرا
پاسخ
قربونت گلم ايشالا موفق باشي
ناديا
2 اردیبهشت 93 23:39
ايشالله سال ديگه همين روز رو به عنوان مادر بهت تبريک بگم
زهرا
پاسخ
مرسي منم برا تو همينو آرزو ميكنم گلم