منتظرم تا بياي

اهانت به امام عزیزمون ....

1393/2/4 10:30
نویسنده : زهرا
754 بازدید
اشتراک گذاری

تو وبلاگ یکی از دوستای عزیزم به اسم پرنیان جون مطلبی دیدم, رفتم دنبالش واقعا متاسف شدم. عجب آدمای نفهمی قاطیه خلقت خدا شدن! به امام عزیزمون امام علی النقی (ع) توهین کردن اونم با عکس های زشتو زننده که حتی لایق یه انسان عادی نیست,‌ متاسفم برا مخلوقاتي كه اسم آدم رو دارن به ناحق به دوش ميكشن, آدمي كه خدا از وجود پاك خودش در اون دميده, متاسفم برا كسايي كه با اهانت به ديگران و اعتقاداشون لذت ميبرن, با مسخره كردن انسان هاي ديگه شاد ميشن, وقتي تو كشورهاي ديگه به امام مون, به اعتقادمون اهانت ميشه اعصابمون خراب ميشه حالا ببين كار به كجا رسيده تو كشور خودمون همين كارو انجام دادن اونم چي اونا يه كاريكاتور كشيده بودن تو اون صفحه كه باز شد كل صفحه كاريكاتور امام مون بود! براي بشريت متاسفم,‌ متاسفم با همچين آدمايي رو يه سياره زندگي ميكنم. چرا نميذارن هر كس تو دنياي خودش با اعتقادات خودش خوش باشه؟!

خدایا تو منصفی و جای حق نشستی, ترو خشکو باهم نسوزون قربون بزرگیت برم خدا جون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

♥مامان متین جون♥
4 اردیبهشت 93 13:45
سلام دوست خوبم افرین ب این غیرتت ایشالا اماممون ازمون راضی بشه با این همه غفلتمون که باعث شده به دشمنا میدون داده بشه و قدعلم کنن
زهرا
پاسخ
سلام عزيزم. ما وقتي كسي به خانواده مون توهين كنه دنيا رو بهم ميريزيم اما در مقابل همچين اتفاقي همه ساكتن متاسفانه
مامانی ساره
4 اردیبهشت 93 15:24
نمیدونم چی بگم فقط اینو بگم که واقعا دلم واسه مظلومیت امامانمون میسوزه
زهرا
پاسخ
آره بخدا. اما يه چيزم هس, اگر مهم نبودن بعد اينهمه سال آدماي كوته فكر سعي نميكردن به خيال خودشون تخريبشون كننخوب چيكار كنن بدبختا به عقل ناقصشون بيشتر از اين نرسيده ديگه
فدایی محیا
5 اردیبهشت 93 23:14
لعنت ب همشون بی ادبا
زهرا
پاسخ
واقعا
فری مامان
6 اردیبهشت 93 10:16
عزیزم خودتو ناراحت نکن خدا جای حق نشسته وهمیشه اینطور نمی مونه
زهرا
پاسخ
قربون خدا برم كه صبرش زياده
مامان
7 اردیبهشت 93 10:30
سلام دوست گلم وبلاگ زیبایت را خواندم .خوشحال میشوم که بیشتر با همدیگر آشنا شویم
زهرا
پاسخ
سلام. خوش اومدین. ایشالا
مامان مهربون
7 اردیبهشت 93 11:43
آخ که چقدر دلم گرفت نه شکست زمانی که این پست شما را دیدم رفتم توی گوگل و سرچ زدم و چه عکسهایی دیدم و دلم شکست فقط اینو میتونم بگم که متاسفم و از خدا میخواهم که همه انسانها را به را راست هدایت کنه.آمین یا رب العالمین
زهرا
پاسخ
آره واقعا باعث تاسفه
ناديا
7 اردیبهشت 93 11:47
عزیزم چرا دلخور شم دوستیمون مهمتر از همه چیزه فدات
زهرا
پاسخ
فدات بشم منننننننن, خیلی دوستت دارم نادیا جونم
مامان
7 اردیبهشت 93 14:35
دوست عزیزم .کادوی روز زن هر چقدر با تاخیر نیز بسیار خوب است . امیدوارم که خداوند شما را خوشبخت کند و یک دختر ناز بهتون بدهد
زهرا
پاسخ
مرسی دوست عزیز. امیدوارم شمام هر چی از خدا میخواین بگیرین
مامان
7 اردیبهشت 93 15:05
مرسی شما هم همینطور .
زهرا
پاسخ
مائده
7 اردیبهشت 93 19:24
زهرا جونم رمزت عوض شده
زهرا
پاسخ
اومدم گلم
مامان
8 اردیبهشت 93 9:47
سلام مامان زهرا علت اینکه توی این پستت پیام میذارم اینه که بقیش رمز داره عزیزم . امیدوارم که امسال واسه همه ما خانومها سال خوبی باشه و نی نی هامون زود بیان پیشمون که ماماناشون دلشون خیلی تنگ شده
زهرا
پاسخ
سلام خانمي. منم از صميم قلب همين آرزو رو دارم. ايشالا هر كس هر چي از خدا ميخواد بگيره
مامان راضیه
8 اردیبهشت 93 10:17
سلام زهرا جون این حبابهایی که گذاشتی واسه وبت یه کد تخریب تویش هست که نمیزاره مطالب رمز دارت را رمز بزنیم.......پاکش کن کلا این حبابها را
زهرا
پاسخ
سلام گلم. چشم عزيزم حلش ميكنم
مامان مهربون
8 اردیبهشت 93 14:34
من یک سوال شخصی دارم .میشه جواب منو بدید؟ من توی وبلاگم نمیتوانم از این شکلاکهای بامزه که حالات را توصیف میکنه بگذارم چکار باید بکن؟شما از کجا می آورید؟
زهرا
پاسخ
آدرسي نداشتم بيام اونجا جواب بدم. تو همين قسمت مديريت وبلاگ, سمت راست چند تا گزينه هس: ارتباطات, مديريت وبلاگ... دپارتمان ها رو باز كردي گزينه چهارم دپارتمان شكلك رو ميبيني. اونجا همه چي هس
مامان
9 اردیبهشت 93 8:17
منکه شما را لینک کردم عزیزم چجوری آدرس منو ندارید ؟
زهرا
پاسخ
خوب شما لينك كردي اما تو پيام هات آدرس نذاشتي خوب
مامان
9 اردیبهشت 93 8:18
مرسی یاد گرفتم عزیزم
زهرا
پاسخ
خواهش ميكنم
مامان کوثر
9 اردیبهشت 93 9:08
به ماهم رمز میدین؟؟
زهرا
پاسخ
شرمنده
مامان
9 اردیبهشت 93 13:33
مرسی خانومی من خیلی به شما زحمت دادم سعی میکنم دیگه مزاحمتون نشم عزیزم .
زهرا
پاسخ
نه بابا اين چه حرفيه. خوشحال ميشم كاري ازم بربياد. در خدمتم عزيزم
مامان
9 اردیبهشت 93 15:05
چرا من وبلاگم را به روز رساتی میکنم اسمم داخل وبلاگ به روز رسانی نمیاد؟
زهرا
پاسخ
الان ميام بگم چيكار كني
مامان
10 اردیبهشت 93 9:42
مرسی عزیزم راستی شما چند سالتون هستش؟ دختر خیلی دوست دارید؟ من پسر هم دوست دارم
زهرا
پاسخ
من پسرم دوسدارم فقط چون خواهر ندارم دختر بيشتر دوسدارم
ایـلـیـا جـون
10 اردیبهشت 93 14:56
سلام زهرا جون خوبی خوش میگذره رمز رو عوض کردی ؟
زهرا
پاسخ
سلام سپيده جونم. مرسي گلم. آره الان ميام
مامان
11 اردیبهشت 93 9:55
سلام دیروز نظر من راجه به دو قلو بودن به دستت رسید؟
زهرا
پاسخ
سلام عزيزم. رسيده برو خصوصي