منتظرم تا بياي

بازم استرس ، بازم تعديل نيرو ....

1393/2/11 13:10
نویسنده : زهرا
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هم به فندقم هم به دوستاي مهربونمniniweblog.comاصلا حالو حوصله ندارم! ميپرسين چرا؟! خوب عرض ميكنم...

خيلي بده آدم هي پست بذاره مشكل پيش اومد, مشكل حل شد, پيش اومد, حل شد...... niniweblog.com ااااااااه !!!!! آخه چي ميخوان از جونمون؟! نميگن خودمون هزارو يك جور مشكل داريم تو زندگي؟! اينام نمكدون گرفتن دستشون هي ميپاشن به اين زخماي كهنه و تازه ما !!!!! بابا ديوونه مون كردن niniweblog.com! حالا هزار تا مشكل يه طرف اون هزارو يكمي يه طرف!!!! ديروز يعني 10/2/93 , دورو بر ساعت 9:15 , از دفتر مركزي اداره زنگ زدن كه از امور اداري چند نفرو خواستن كه منم تو ليست هستم و بايد برم اونجا, تقريبا فهميدم چي شده, بازم جريان تعديلو اخراجو اين حرفا بود. رفتيم نشستيم آقايون فرمايشاتشونو فرمودن niniweblog.comكه فلانو بهمان............. تشريف ببرينniniweblog.com! آخه بيكارن نميذارن مردم كارشونو بكنن؟؟؟؟!!!!!! يكي نيس بگه بابا جون دنيا دو روزه والا بلا ارزش نداره انقد خلق خدارو آزار ميدين,‌ اون دنيايي هم هس, انقد كه استرس كشيديم كم مونده اين شكلي شيمniniweblog.com !!!

اما ما هم يه پارتيه بزرگ داريم همه چي رو سپرديم خودش برامون رديف كنه و خيالم راحته كه به بهترين شكل ممكن حلش ميكنه شايد ظاهر جريان طوري باشه فكر كنيم به نفعمون نشده اما مطمئنم اون خودش صلاحمونو بهتر از ما ميدونه, بنابراين بقيه رو نميدونم تو چه وضعيتي هستن اما من الان اين شكلي هستمniniweblog.com البته ديروز تا شب اينجوري بودم هاniniweblog.com

خلاصه دست اداره درد نكنه به مرور بهمون ياد داد تو زندگيه اداري بايد از كرگدن الگو گرفت و  پوست كلفت بودniniweblog.com!!!! چيه؟!niniweblog.com چرا ميخندين؟!!! من اعصاب مصاب ندارم ها niniweblog.com! خودم ميدونم اين گاوه, خوب چيكار كنم عكس كرگدن پيدا نكردم نخواستم خالي بمونه اينو گذاشتم, مشكلي هس niniweblog.com؟؟؟؟؟!!!!!!

فقط از دوستاي مهربونم دعاي خير ميخوام براي حل اساسيه اين مشكل نه تنها برا خودم بلكه برا هر هفت نفرمون كه چهار نفر از اين هفت نفر آقا هستن و به كارشون نياز دارن. دعا كنيد يه بار برا هميشه مشكل حل شه بذارن كارمونو بكنيم هي دق ندن بهمون.

پسندها (3)

نظرات (17)

فدایی محیا
11 اردیبهشت 93 17:34
زهرا
پاسخ
مامان آینده
11 اردیبهشت 93 18:57
عزیزم حسابی انگار عصاب مصاب نداری ها راست میگی هر کار خدا پر از صلاح و مصلحته ولی قربونش برم گاهی نمیشه حکمت کارهاشو فهمید... التماس دعا دارم در این شب عزیز
زهرا
پاسخ
نميذارن آدم اعصاب بمونه براش كه!!! منم التماس دعا دارم گلم
ایـلـیـا جون
12 اردیبهشت 93 8:11
آخی ... ایشالله که مشکلتون به خوبی و خوشی حل میشه زهرا جون اونا هم مرض دارنا خب سر جاشون بشینن به جای اینکه مردمو اذیت کنن
زهرا
پاسخ
نميدونم كه مشكلشون چيه؟!!!!
مامان راضیه
12 اردیبهشت 93 14:06
خدا نکنه نمک بپاشن به زخمهات زهرا جون......روزی رسون خداست عزیزم بعضی بنده ها وسیله اند فقط غصه اون آقایون همکارت را نخور خدای اونا هم بزرگه راستی اون عکس گاو را خوب اومدی
زهرا
پاسخ
بله همه چي دست خداست. توكل به خودش. حالم خرابه.........
مامان قند عسل
12 اردیبهشت 93 19:03
عزیزم ان شاالله هرچی خیره برای شما پیش بیاد
زهرا
پاسخ
ايشالا هرچي خدا بخواد
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
13 اردیبهشت 93 7:51
امشب ،شب آرزوهاست و من آرزو دارم دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار(( التماس دعا ))
زهرا
پاسخ
مرسي گلم. منم آرزوهاي خوشگل خوشگل دارم برات. محتاجيم به دعا عزيزم. راستي گل پسرت مباركه ايشالا
مامان
13 اردیبهشت 93 9:19
ای جانم عزیزم ان شاالله که به حق این ماه عزیز همتون را نگه دارن و تازه حقوقاتونم کلی ببرن بالا گلم توکلت به خدا هستش و این خیلی خوبه .خودش هوات را داره
زهرا
پاسخ
انشالا كه هر چي خدا ميخواد و ايشالا خدا خوب بخواد
آبجی ابوالفضل
13 اردیبهشت 93 11:42
واقعا که .... عجب آدمایی پیدا میشن.... بابا نیرو اینهمه زحمت کشیده کار رو یاد گرفته دیگه تعدیل نیرو یعنی چی؟؟
زهرا
پاسخ
همينو بگو والا
ملودی زندگی من
13 اردیبهشت 93 11:57
عزیزم از محبتت ممنونم انشاالله به دعاهای شما دوستان عزیز این 9 ماه رو با دل خوش و سلامتی بگذرونم... پر از استرسم این روزها...
زهرا
پاسخ
نگران نباش خودش داده خودشم مواظبشه خيالت تخته تخت
مامان راضیه
13 اردیبهشت 93 14:19
من رمز یادم رفته
زهرا
پاسخ
اومدم بگي منوووووووو
مامان ناديا
13 اردیبهشت 93 20:53
سلام زهرا جون افرين به دوستم که همش اينجوريه با حرص خوردن کاري از پيش نميره روزي رسون خداس اميدوارم هيچکدومتون از کارتون اخراج نشين چون هرکسي گرفتاري خودشو داره
زهرا
پاسخ
سلام ناديا جونم. درسته همه چي دست خداي مهربونه هر چي صلاح بدونه
مامان راضیه
14 اردیبهشت 93 10:18
ای باباااااااا کلک موسم هنگ کرد از بس کلیک کردم نمیشه رمز بزنی خانومی
زهرا
پاسخ
باشه ديگه چلا دهفام ميكني
مامی
15 اردیبهشت 93 8:27
سلام مامان زهرا من تازه با وبلاگتون آشنا شدم میشه من هم رمز داشته باشم ؟
زهرا
پاسخ
سلام عزيزم بهتون سر ميزنم
مامی
15 اردیبهشت 93 10:50
دوست جونی شما رمز رو دارید ؟
زهرا
پاسخ
آره داشتمنه بابا بدون رمزارو خوندم
مامی
15 اردیبهشت 93 10:57
مرسی که ما رو لینک کردی گلم باز هم خصوصی
زهرا
پاسخ
خواااااااااااااهش
مامانی ساره
16 اردیبهشت 93 16:56
عزیزم انشاءالله که مشکلتون حل بشه توکل بر خدا راستی ممنون که بهمون سر زدی عزیزم
زهرا
پاسخ
ايشالا. خواهش ميكنم وظيفه بود
مامان رها
20 اردیبهشت 93 15:27
سلام مامان زهرا مهمون نمیخوای بیا به ما هم سر بزن
زهرا
پاسخ
سلام دوست عزيز. اگه موندني شدم حتما ميام عزيزم