منتظرم تا بياي

سرنوشت .....

1393/2/17 12:24
نویسنده : زهرا
298 بازدید
اشتراک گذاری

از خدا پرسيدم:

"اگر در سرنوشت ما همه چيز را از قبل نوشته اي, دعا كردن چه سودي دارد؟!"

خداوند خنديد و گفت:

"شايد در سرنوشتت نوشته باشم, هر چه دعا كرد؟!!!"

پس بي حركت نمونيم به اين خيال كه همه چي تعيين شده و اتفاق ميوفته, بعضي چيزارو ما طراحي ميكنيم, با طرز فكرمون, با ضمير ناخودآگاهمون, با نيتمون, با قدرت بي انتهاي درونمون...... پس نيت هاي خوب داشته باشيم, فكراي خوب بكنيم تا سرنوشتمون رو خوبو زيبا طراحي كنيم. اين واقعيته كه ميگن به هر چي فكر كني برات پيش مياد. به هر چي دوس داريم با تمام وجود فكر كنيم, و چيزايي رو كه دوس نداريم از ذهنو سرنوشتمون پاك كنيم. فكر انسان به قدري قدرتمنده كه ميتونه هر كاري بكنه, يادمون باشه از هر چي بترسيم سرمون مياد و هميشه بهترين ها رو خواهيم داشت به شرط اينكه بخوايمشون. ذهنمونو گول بزنيم و نذاريم بفهمه از چي ميترسيمو چي نميخوايم, فقط اجازه بديم خواسته ها و خوب هارو بخونه همينو بس!

بهترين ها رو برا همه و خودم ميخوام اونم با تمام قدرت ذهنو درونم.

پسندها (1)

نظرات (14)

مامان
17 اردیبهشت 93 12:28
چه زیبا نوشتی عزیزم واقعاً آدم را تحت تاثیر قرار میداد
زهرا
پاسخ
لطف داري. قسمت اول رو از يكي از دوستانم الگو گرفتم
هستی شاد
17 اردیبهشت 93 19:24
سلام زهرای عزیز خواهش میکنم عزیزم هر کدوم ودوست داشتی کپی کن خانومی با افتخار لینکت کردم درضمن عزیزم اگه قابل دونستی به منم رمز بده
زهرا
پاسخ
سلام هستي خانم. مرسي لطف داري. منم شمارو لينك كردم
هستی شاد
18 اردیبهشت 93 8:15
رمز برام باز نمیشه زهرا جون
زهرا
پاسخ
نميدونم چرا اينجوري شده
هستی شاد
18 اردیبهشت 93 8:32
خواهش می کنم نه عزیزم باز نمی شه حالا باید من چیکار کنم مردم از فضولی
زهرا
پاسخ
چي بگم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
18 اردیبهشت 93 10:40
زیبااا بووود
زهرا
پاسخ
مرسي
مامان بچه ها
18 اردیبهشت 93 10:48
زهرا
پاسخ
مامانی ساره
18 اردیبهشت 93 11:08
خیلی قشنگ بود عزیزم انشاءالله که بتونیم واقعا سرنوشتمونو خوب طراحی کنیم. راستی رمزت تغییر کرده؟!!!!میشه بهم رمز جدیدتو بدی؟!!!!!!!!!!!
زهرا
پاسخ
ايشالا. نه تغيير نكرده همونه
مامان
18 اردیبهشت 93 12:12
دوست عزیزم امیدوارم که آخر هفته خوبی داشته باشی
زهرا
پاسخ
شما هم همينطور عزيزم
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
18 اردیبهشت 93 12:44
خیلی قشنگ بود عزیز دلم
زهرا
پاسخ
فداتشم
♥پرنیان♥مامان متین
18 اردیبهشت 93 13:10
باز نمیان....هیچکدوم
زهرا
پاسخ
پس من ديگه چيكار كنم آخه
مینا
18 اردیبهشت 93 14:34
سلام زهرا جون! ميام بهت سر مي زنم، ولي يكم بي حالم! حس و حال نوشتن ندارم، ني ني وبلاگ كه ميام دلم خيلي مي گيره! بيشتر دلم ني ني مي خواد! سعي مي كنم زود بروزش كنم
زهرا
پاسخ
خوب خدارو شكر نگرانت بودم. غصه نخور گلم هر چي خدا بخواد
هستی شاد
19 اردیبهشت 93 2:30
یه فکری به حال زار ما کن بازم باز نشد
زهرا
پاسخ
ایلیا جون
19 اردیبهشت 93 2:59
یاد ما خواه بکن خواه مکن ، مختاری لیکن ای دوست بدان کنج دلم جا داری
زهرا
پاسخ
مبااااااااااااااركه سپيده جون. ايشالا قدمش خيرو پر بركت باشه عزيزم
مامان نــــاديــــا
21 اردیبهشت 93 14:25
چقدررررررررر تاثيرگذار بود مرسيييييي زهرا جون عالي بود
زهرا
پاسخ
قررررررررررررررررررررررررربونت ماماني