منتظرم تا بياي

هنوز منتظريم آقا ......

1393/3/22 15:54
نویسنده : زهرا
235 بازدید
اشتراک گذاری

كوچه هاي شهر ما ويران نمي ماند عزيز,

                                                                                                كار و بار عشق, بي سامان نمي ماند عزيز

يك نفر فردا زمين را نور باران ميكـــــــــند,

                                                                                                مهدي ما تا ابد پنهان نمي مــــــــــاند عزيز

 

 

 

اللهم عجل لوليك الفرج

سلام يكي يه دونه ماماني, خيلي سرم شلوغه امروز مثلا پنجشنبه س بجاي اينكه زودتر برم خونه از خود صبح تا همين لحظه كه تقريبا ساعت 4 بعد از ظهره دارم كار ميكنم, حالا حالاهام اينجام. دارم از خستگي بي هوش ميشم از صبح با 185 تا واحد تلفني صحبت كردم. فردا ميلاد امام زمان (عج) و نيمه شعبانه, يكي از بزرگترين عيدهاي شيعيانه, نيمه شعبان امسال دو تا چيز رو برام يادآور ميشه, اول اينكه فقط 15 روز تا شروع ماه مبارك فرصت داريم, دوم اينكه اگر خدا بخواد كم كم داريم به داشتنت نزديكتر ميشيم عزيزم.

خدا رو قسمش ميدم به تمام روز هاي عزيزش مخصوصا به اين جمعه عزيز كه همه منتظر ها رو به فرشته هاشون برسونه, قسمش ميدم به وجود پاك امام زمان (عج) اگر صلاح ميدونه يه دختر سالمو صالح به منو عشقم هديه بده.

اصلا وقت ندارم فقط خواستم يه پست بذارم و يه جا به همه دوستام عيد رو تبريك بگم و ازشون التماس دعا كنم, دوستاي گلم ببخشيد به دليل مشغله زياد نتونستم دونه دونه بهتون سر بزنم و عيد رو بهتون تبريك بگم. از همه التماس دعا دارم.

عيدتون مبارك, التماس دعا

پسندها (9)

نظرات (14)

مامان
25 خرداد 93 10:05
ان شاالله عزیزم
زهرا
پاسخ
مامان بچه ها
25 خرداد 93 12:05
سلام ماماني خصوصي داري
زهرا
پاسخ
سلام گلم. چشم
مامان
25 خرداد 93 15:21
ایشاا... میده من اطمینان دارم خدا مهربون تر از این حرفاست و بنده مهربونی مثل شما رو نا امید نمیکنه.
زهرا
پاسخ
ايشالا عزيزم. بله تو مهربونيه خدا شكي نيس اميدوارم منه سراپا تقصيرو نا اميد نكنه.
مامان
25 خرداد 93 15:23
حالا چرا اینقدر دختر دوست داری منکه جفتشونو دارم برام یک ذره اندازه سرسوزن فرق ندارن
زهرا
پاسخ
نميدونم يه حس عجيبه,‌ يه جاي خالي تو وجودم, وگرنه هر دو شونو دوسدارم.
مامان مهدیه
26 خرداد 93 3:57
سلام گلم خصوصی
زهرا
پاسخ
سلام عزيزم چشم
مامانی ساره
26 خرداد 93 23:17
انشاءالله که امسال سال ظهور آقامون باشه
زهرا
پاسخ
الهي آمين
مامان آینده
27 خرداد 93 10:47
سلامممممممممم زهرا جون عزیزم انشاالله زود زود خدا یه نی نی دختری یا پسری میده بهت تا دلت پر از آرامش بشــــــــــــــــه بوسس
زهرا
پاسخ
سلام عزيز دلم. مرسي فداتشم. دختررررررالبته سالمو صالح
مامان آینده
27 خرداد 93 11:23
فرقی نداره زهرا جون هردوتاش عزیزدل مادر هستن من که عاشق هر دوشونم...آخه من 4تا می خوام دو تا دختر و دو تا پسر ترجیحا یکی در میون دعا می کنم هر دومون زود زود اول به اولیش برسیم ... ادامه اراده اش با خودمون که چند تا می خوایم!!! عاشق همه ی نی نی های دنیام
زهرا
پاسخ
4 تا ايشششششششششششششالا گلم. حالا صبر كن ببينيم تحمل عذاب اولي رو داريم(منظورم زايمانه) بعد تصميم ميگيريم چندتا باشن
ساعت دیواری برای اتاق کودک
3 تیر 93 11:48
سلام. مدلهای جدید رسید. منتظر حضور و نظرتان هستیم.
ساخته ها نمدی
3 تیر 93 11:50
سلاااام وبتونه عالیه ما تو کار نمیدم عروس‌ک های نمدی ریسه اسم حلقه عروسک انگشتی..... بیاین وبمون ما قیمت فوق‌العاده زدیم ۴۰ درصد تخفیف خدافظ
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
3 تیر 93 15:56
پستای رمزدارتو نتونستم بخونم زهرا جونم دوست مهربون و بامعرفتتتتتتتتم عزیزم حتما حتما حتما برات دعا میکنم اگه لایق باشم خانومی گل بوووووووس بوووووس مواظب خودت باش
زهرا
پاسخ
رمزو فرستدم برات عزيزم. مرسي گلم حتما لايق هستي. بووووووووووووووووووووووس
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
6 تیر 93 0:07
تولدت مبارک عزیز دلم ایشالله 120 سال عمر با عزت کنی قزبونتشم انشالله سال دیگه با یاسمین جون جشن بگیری فدای دوست گلم بشم من ن ن ن
زهرا
پاسخ
فداتشم مائده جون. ايشالا مسيحا جونم صحيحو سالم به موقع به دنيا بياد تپل مپل بياد تو بغلتون.
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
6 تیر 93 12:43
سلام .: اسمم : رمضان. عمرم : چهارهفته. قلبم: يكي ازبناهاي بهترين دين روي زمين. موجودم : ثواب. وجودم: بركت. ميخوام بگم مرابه دوستيت قبول داري؟ اگرداري پس مرابه بهترين دوستهايت به عنوان هديه ارسال كن .. آمدن ماه مغفرت برشمااااااا پيشاپیش مبارک باد  。*☆∴。 。∴☆*。 。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。 ☆゚   ゚☆゚   ゚☆ ゚☆。      。☆゚  *★。     。★*   ∵☆。  。☆∵     ゚*★。。★*゚ *☆ .-..-. `·.·´ ●/ /▌ / \
زهرا
پاسخ
به اميد ببخش همه, و قبولي طاعات , عبادات و دعاهامون
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
7 تیر 93 10:00
عزیزم رمزو دادی اما نمیتونم وارد بشم بخاطر همین گلم
زهرا
پاسخ
شرمنده م