منتظرم تا بياي

خدایا شکر ............

1393/5/6 13:55
نویسنده : زهرا
243 بازدید
اشتراک گذاری

"به داده و نداده و گرفته ات شكر"

 

 

 

كه داده ات نعمت است,

نداده ات رحمت است,

و گرفته ات حكمت

خدايا خيلي چيزا رو بعد مدتها دادي مثل عشق, شكر

خيلي چيزا رو ندادي مثل خوشبختي, شكر

خيلي چيزا رو گرفتي مثل عشق, شكر

خيلي چيزا رو نداده گرفتي مثل ياسمينم, بازم شكر

خدايا به داده و نداده و گرفته ات شكر

حالا همه چي رو ازم گرفتي, اميد, آرزو, خوشبختي, عشق, آينده, خونه, زندگي........... همه چي! اما بازم شكر ميكنم چون همينكه تو رو دارم برام كافيه, تو با همه چي برابري ميكني فقط تو بمون شكر ميكنم. فقط تنهام نذار همين برام بسه. شكر,‌ شكر, هزاران بار شكر

پسندها (7)

نظرات (11)

مامان آینده
6 مرداد 93 18:41
سلام زهراجونی چی شد آبجی جون؟؟ دلواپس شدم حسابی!! یعنی چی عشق و خوشبختی و خونه و زندگی ازت گرفت شده؟؟ چرا بهم نمیگیییییییییییییییییییییی
مامان ز✿ـرا
8 مرداد 93 13:12
عزیز دلم ایشاله همیشه سلامت باشی و هر آنچه که فکر میکنی ازت گرفته شده دو برابرش بهت داده بشه مثل امیدی که هنوز در دل داری و شاکری
آرزو
10 مرداد 93 2:16
سلام دوست خوبم خوشحالم دوباره برگشتی و اینجا مینویسی
مامان محمدحسین
10 مرداد 93 16:30
سلام عزیزم... خوبی ؟ خیلی تو این چند وقته به فکرت بودم.... خوشحال میشم بی خبرمون نذاری....
مامان محمدحسین
10 مرداد 93 16:31
خیلی پُستت دلگیره عزیزم... نگرانی توش موج میزنه.... آخه چرا؟؟؟؟؟
مامان محمدحسین
11 مرداد 93 11:55
خصوصی داری عزیزم...
زهرا
پاسخ
مامان راضی
22 مرداد 93 23:37
عزیزم نگرانتم . چرا خبری ازت نیست . جان من مشکلی پیش اومده اتفاقی افتاده گلمممممممم
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
25 مرداد 93 11:14
قربونت بشم زهرا جون درست زیاد سر نمیزنم بی معرفت نیستم اما وقت نمیکنم شرمنده فدای تو بشم حتما برات دعا میکنم که مشکلت حل بشه گلم جز کسایی هستی هیچوقت از خاطرم نمیری مطمئن باش
زهرا
پاسخ
قرررررررررررررررررربونت
مامان زهرا
25 مرداد 93 17:09
سلام گلم.الهی که زود زود خدا حاجتتو بده .نگران نباش هرچیزی هرکاری زمانی داره ..الهی که زمان خواسته ی تو همین روزا باشه .انشاءالله. مواظب خودت باش هم نام من.
زهرا
پاسخ
سلام عزيزم. چــــــــــــــــشم
مامان ز✿ـرا
26 مرداد 93 16:18
زهرا
پاسخ
مامانـــــ
4 شهریور 93 20:48
Ghorbunet beram.mrc ke be webam sar mizani..say mikonam vaghti nini biad biam webam.injuri kamtar havaei misham
زهرا
پاسخ
اين چه حرفيه عزيزم. هميشه نگرانتم. ايشالا با خبراي خوب برگردي زهرا جون