منتظرم تا بياي

چی میشه تو هم زهرا باشی ؟؟؟!!!!

1393/6/25 10:34
نویسنده : زهرا
578 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته كوچولوي نازم. سلام عزيز دلمniniweblog.com

هر وقت درباره بچه دار شدن با بابايي حرف زديم و البته از اسم ني ني مون كه شما باشي (ايشششششششششششششالا) بابايي هميشه اسم هايي رو عنوان ميكرد كه زهرا داشته باشه ميگه من اسم زهرا رو خيلي دوسدارمniniweblog.com منم زياد موافق نبودم خوب برام عجيب بود اسم مادر و دختر يكي باشه! برا همين من ياسمين رو انتخاب كردم كه به نوعي معنيش همون زهراس اما بازم بابايي راضي نميشد و ميگفت اسم شما رو بذاريم نازنين زهرا! در نهايت فكر كه كردم ديدم خوب چي ميشه اگر اسم هر دومون زهرا باشه؟! niniweblog.comو به اين نتيجه رسيدم كه اسم جيگر ماماني رو بذاريم ياسمين زهراniniweblog.comاينجوري هم حرف بابايي رو زمين ننداختيم هم من به اسم مورد علاقه م ميرسم, تازه قشنگم هس و تا حالا جايي نشنيدم. اميدوارم اسمي كه برات انتخاب ميكنيم باعث خوشحاليت بشه و از شنيدن اسمت لذت ببري درست مثل خودمniniweblog.comبعد اگر خواهر دار يا برادر دارم شدي برا اونام اسم انتخاب كردم كه اسم هاتون بهم بياد كه از حالا رو نميكنمniniweblog.com

تو ياسي, تو نوري, تو عشقي, تو اميدي, تو بركتي, تو ياسمين زهرايي عزيزمniniweblog.com

"خدايا اين نورو, اين بركتو به زندگيه منو عشقم عطا كن يا الرحم الراحمين"

پسندها (19)

نظرات (22)

مامان آرزو
26 شهریور 93 12:39
ایشالله......... خیلی اسم قشنگیه
زهرا
پاسخ
مرسي عزيزم. لطف داري
مامان زهرا
26 شهریور 93 14:28
سلام عزیزم .خداروشکر که خوبی .ایشاالله که همیشه خوب باشی گلم . راستی اسم قشنگی انتخاب کردی . برازنده ی صاحبشه مواظب خودت باش دوستم .
زهرا
پاسخ
سلام زهرا جون. فداتشم. مرسي لطف داري عزيزم
مامان
26 شهریور 93 18:48
سلام بسلامتی.اسم قشنگیه
زهرا
پاسخ
سلام عزيزم. سلامت باشي. ممنون
زهرا
27 شهریور 93 1:46
خاله قربون یاسمین زهراش بشه ایشالا زود زود میاد پیشتون
زهرا
پاسخ
خدا نكنه خاله جون فداي دل مهربونت زهرا جون
نیلی
27 شهریور 93 10:24
اسم قشنگیه خوشم اومد ایشالله زودی بیاد
زهرا
پاسخ
فداتشم عزيزم لطف داري, ايشششششششششششالا
مامانی ساره
29 شهریور 93 12:13
خیلی اسم قشنگیه گلم انشاءالله به زودی خودشم بیاد
زهرا
پاسخ
ممنونم عزيزم. ايشالا
هستی شاد
30 شهریور 93 0:16
انشاا.. عزیزم اسم قشنگی انتخاب کردی
زهرا
پاسخ
فداتشم هستي جون لطف داري ايشالا ني ني شما
زهرا
31 شهریور 93 15:26
سلام عزیزم زودی بیا عکس کیک سالگرد ازدواجمون گذاشتم زودی بیا ببین
زهرا
پاسخ
سلام زهرا جوني؟ اومدم عزيزم
مامان نــــاديــــا
31 شهریور 93 19:49
سلام زهراي گلممممممممممممم خوبي عزيزم؟واي چه اسم خوشگلي مبارکش باشه عزيزم ايشالله بزودي خبر اومدن ياسمين زهراي خوشگلمونو بنويسي ميبوسمت هزارتاااااااا
زهرا
پاسخ
سلام ناديا جونييييييييييي. مرسي عزيزم شما خوبيد ايشالا؟ فداتشم عزيزم ايشالا هر چي خدا بخواد گلم. لطف داري
♥پرنیان♥مامان متین
2 مهر 93 15:31
سلام دوست جونم خوبی؟ چ اسم خوشگلی انتخاب کردین..ایشاللللللللا بسلامتی خانومی اسم زهرا واقعا قشنگهصاحب نامش نگهدارش بشه چ خبرا خوش میگذره؟ ممنون که بهم لطف داری و بهمون سر میزنی گلم ایشالا بزودی و بسلامتی با اومدن یه نی نی زندگیتون و خوشبختیتون کامل بشه
زهرا
پاسخ
سلام عزيزم. خداروشكر خوبم ممنونم خوشحالم كه دوستام ميپسندن واقعا موافقم من عااااااااشق اسمم هستم ايشالا خدا برسونه دخملي رو سلامتي عزيزم, با روزگار دس به يقه ايم اين چه حرفيه من هميشه از خوندن پست هاي زيباتون لذت ميبرم ايششششششششششششالا
زهرا
2 مهر 93 16:36
عزیز دلم دیگه کم کم داشتم نگران می شدم ایشاالله که زود خوب میشی منم چند روز بود بد جور سرما خورده بودم مواظب خودت باش عزیزم
زهرا
پاسخ
مرسي كه انقد بهم لطف داري. ميبوسمت زهرا جونم
مامان عسل 
3 مهر 93 10:21
__$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤ __$¤______________¤¤¤¤¤ ___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤ ____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$ ___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤ __$¤__________♥$$$¤_____$$ __$¤___________$$$_____¤¤ ___$¤________$$$$$$$___$$ ____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤ _____$¤___$$$$$$$__$$$___$$ _____$¤____$$$$$____$$$___¤¤ _____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$ ______$¤$$__$$$$$_____$$$ ______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$ ____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$ __$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$ ___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$ _________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ ___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤$$ __$¤¤$$ ___$¤$$ ____$$$ _____$$ ______$$ _______$$ ______$$$$$$ _____$$$$$$$$$ _____$$$$$__$$$$ ______$$$$$__$$$$$سلام دوست گلم چه اسم قشنگی آفرین به انتخاب مامانی وباباییبه وبم بیاتاباهم دوست بشیم عزیزم
زهرا
پاسخ
سلام عزيزم چشم اومدم
زهرا
4 مهر 93 1:48
عزیز دلم ممنونم که به یادم بودی انشاالله همیشه شادی و سفر برات باشه مواظب خودت باش ولی بازم یکم با آخرین پستت نگرانم کردی....خیلی دوست دارم عزیزم
زهرا
پاسخ
فداي تو. نه بابا نگران نباش دله ديگه ميگيره. منم خيلييييييييي دوستت دارم عزيز دلم
مامان راضی
4 مهر 93 14:39
سلام عزیزم به سلامتی خیلی اسم قشنگی شد ایشالا به زودی خودشم بیاد . ایشالاااااااااااااااا
زهرا
پاسخ
سلام راضي جونم مرسي عزيزم ايشششششششششششششالاخدا از زبونت بشنوهخدا محدثه جونو براتون حفظ كنه عزيزم
مامان راضی
8 مهر 93 13:48
زهرا جونم پیامای من برات میاد عزیزم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعضی وقتا تایید نمیشن .......
زهرا
پاسخ
راضي جون مياد عزيزم اما وقتايي كه حال ندارم دستم نميره پاسخ بنويسم برا همينم تاييد نميكنم وگرنه همه رو ميخونم عزيزم و همينطور ميام به همه سر ميزنم
✿نسیم✿
10 مهر 93 10:16
فدای تووووو
زهرا
پاسخ
خدا نكنه عزيييييييييييييييزم
♥پرنیان♥مامان متین
10 مهر 93 17:26
سلام دوست جونی خوبی؟ مطالب رمزدارت شخصیه؟اگه شخصی نی ..ب منم رمز بده خوشحال میشم ایشالا زودی خبر اومدن یاسی جونو بهمون بدی
زهرا
پاسخ
سلام پرنيان جونم آره گلم شخصيه رمز پست هاي عمومي رو قبلا دادم بهتون همونه تغيير نكرده ايشالا هر چي خدا بخواد عزيزم
✿نسیم✿
14 مهر 93 9:47
ایشالا باهم مامان میشیم عزیزم
زهرا
پاسخ
ايشالا نسيم جونم
هستی شاد
14 مهر 93 14:50
من رمز ندارما
زهرا
پاسخ
قربونت بشم خصوصيه هستي جونم
هستی شاد
15 مهر 93 9:14
سلام خوبی عزیزم روز عرفه به یاد تک تک دوستای وبلاگیم بودم دلم خیلی پر بود آخه برای اولین بار روزه روز عرفه رو از دست داده بودم واین برام خیلی سخت بود ولی بداز خوندن دعا آرامش عجیبی بهم دست داد.آره عزیزم رمز قبلی رو دارم گفتم شاید عوض شده
زهرا
پاسخ
سلام هستي جون مرسي گلم شما خوبي؟فداتشم دوست خوبم ممنون ايشالا خدا هر حاجتي داري ختم به خير كنه بحق خداييش. آآآآآآآآآآآآمين
مامانـــــ
18 مهر 93 14:59
سلام عزیزم.اسم قشنگی رو انتخاب کردی.ممنونم که به وبم اومدی و منو خوشحال کردی ... با اینکه من زیاد نت نمیام و به وبت دیر به دیر میام شرمندم کردی .خیلی دوستت دارم ...بوووووووس;-) ایشالله به زودی زود نی نی خوشگلت بیاد O:-) خیلی عزیزی واسم راستی من رمز ندارم
زهرا
پاسخ
سلام مامان زهراي گل. هميشه نگرانت بودم برا همين زود زود بهت سر ميزدم تا اينكه خبر خوشحال كننده رو خوندم بالاخرهفدات شم مرسي بخاطر دعاي قشنگت شما هم برا من خيلي عزيزي گلم. رمز همون قبليه س صبر كن اومدم
مامان یاسی
16 آذر 93 13:02
آفرین. اسم فقط یاسمین زهرا.. نی نی منم یاسمین زهراست.. ایشالله به حاجت دلت برسی یه ما سر بزن..
زهرا
پاسخ
آره منم خيلي اين اسمو دوسدارم, هم جديده هم باكلاسه و هم اسم خانم فاطمه زهرا(س) مرسي عزيزم. بازم بيا پيشمون