منتظرم تا بياي

نظرات (25)

مامان راضی
21 آبان 93 14:37
چه خبره شیطون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زود بگو ببینم
زهرا
پاسخ
مامان زهرا
21 آبان 93 16:41
عزیزم وقتی یه نفر دوست داشتنی باشه مشتاق میشه بره دیدنش . شاد باشی دوستم.
زهرا
پاسخ
بابا شرمنده ميكني زهرا جونقرررررررربونتشماهم عزيزم
نیلی
22 آبان 93 8:32
زهرا جون نمی دونی چقدر برات خوشحالم زود بیا مفصل بگو چی شد؟ همسر رو سوپرایز کردی؟ آزمایش هم دادی بیا که حسابی مشتاقم از این به بعد وبلاگت خوندنی تر میشه
زهرا
پاسخ
قربونت نيلي جون لطف داري عزيزم. اومدم
•♥مامان متین♥•
22 آبان 93 12:00
سلام دوستم رمز مخام ترکیدم از فضولی
زهرا
پاسخ
سلام دوس جون. اووووووووومدم
•♥مامان متین♥•
22 آبان 93 15:18
نوش جونت عزیزم...قابلی نداشت
زهرا
پاسخ
مامان محمدحسین
23 آبان 93 8:06
سلام عزیزم... ببخشید این چند وقته نتونستم برات کامنت بذارم... حال دخملی چطوره؟؟
زهرا
پاسخ
سلام الهام جون كجايي دختر؟! خوبه خاله جون,‌ مرسي
مامان سبز
24 آبان 93 11:50
سلام عزیزم . خوبی خانومی ؟ چه خبرها گلم ؟
زهرا
پاسخ
سلام عزييييييييزم. مرسي خدارو شكر خوبم. از شما چه خبر خواهر
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
25 آبان 93 0:01
زهرا
پاسخ
سلام مائده جونم. دختر معلومه كجايي ببخش مجبور شدم اينطوري جواب بدم چند روزه حيفم مياد پاكش كنم اما انقد خودمو خوردم آخه وقتي آدم برميگرده ميبينه از نظرش اثري نيس ضد حال ميشه. ميدوني چقد دنبالت گشتم از خيلي ها پرسيدم, هفته اي چند بار بهت سر زدم, نگرانت شده بودم گفتم دليلي نداشت پاك كنه!!! آخه دختر خوب آدم بخاطر چند تا آدمه.....وب خاطرات بچه شو پاك ميكنه؟ با اونهمه ذوق و شوق لحظه به لحظه همه چي رو نوشته بودي فكر ميكني ما مزاحم نداشتيم؟ عزيزم هر دنيايي برا خودش دردسرم داره مشكل اين دنياي مجازي هم مزاحم هاي حرفه ايشه. تا حالا تو چند تا از وب ها ديدم اين مشكلو داشتن منم داشتم يادت نيس؟! لااقل يه ايميلي چيزي بده با هم در ارتباط باشيم. دلم برات تنگ شده همينطور برا ديدن روي گل مسيحا جون, همين اسمو گذاشتين آره؟ چطور با خودت فكر كردي ممكنه فراموشت كنيم يعني ما انقد بي وفا بوديم خبر نداشتيم!!!منتظرتم بازم بهم سر بزن
مامان عاطفه
26 آبان 93 8:46
سلاااام عزیززززززم....خوبی؟؟؟ اینی که گذاشتم ادرسه جدیدمه ....خیلی دلم تنگیده بود برات
زهرا
پاسخ
سلام عاطفه جون. خوش اومدي. خوشحالم وب محمدرضا جونو حذف نكردي. منم دلم برات تنگ شده بود عزيييييييييييييييزم
هستی شاد
26 آبان 93 11:41
مرسی عزیزم میگم دوباره بهم رمز بده شاید پست هات برام باز شد
زهرا
پاسخ
چشم هستي جون اومدم
هنرهای دست ساز چیکچی
27 آبان 93 8:07
زهرا
پاسخ
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
27 آبان 93 15:52
عزیزمی زهرا جون شما انقدر بامعرفتی که حتی من پیشت نمیومدم پیشم میومدی عزیزم همیشه موقع شیر دادن یاد شما هستم به جان پسرم که خدا بهت یه دخمل( چون خودت دوسداری)وگرنه سالم و صالح بودن اولین شرط گلم بهت ببخشه من خیلی کم طاقتم بخاطر همین پاک کردم آره اسمشُ همون گذاشتیم اینم عکس گلم ایشالاه یبار عکس فرشته خودتو بزاری من لذت ببرم ایمیلمُ برات گذاشتم
زهرا
پاسخ
فداتشم مائده عزيزم. وظيفه س وگرنه اسم دوست به تنمون اندازه نميشه عزيزمممنونم لطف داري همچنان موقع شير دادن برامون دعا كن هم برا سلامتي هم برا دخمل بودنش نتونستم عكسو ببينم اي كاش يه وب جديد درست كني تمام پست هاتم رمزدار كني فقط به دوستات بدي رمزشو كه ديگه كسي نتونه اذيتت كنه آخه اينجوري خيلي سخته ارتباطمون
مامان بهار
28 آبان 93 11:18
سلام عزیزم...خوبین؟ببخشید من متوجه نشدم یاسمین جون به دنیا اومده؟یا تو دل مامانشه؟یا پیش فرشته هاست و قراره بیاد؟ بازم معذرت ...
زهرا
پاسخ
سلام بهار خانوم. ميام بهتون سر ميزنم و توضيح ميدم
مامانی ساره
28 آبان 93 17:06
ایول بابا مشهور شدیا
زهرا
پاسخ
زهرا مامان فنچی
28 آبان 93 22:44
عزیزمی .خیلی دوستت دارم
زهرا
پاسخ
منم دوستت دارم زهرا جونم. مواظب خودت باش و بخدا توكل كن عزيزم
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
29 آبان 93 11:50
سلام به روی ماه خوشگلت چطوری؟ ایمیلم برات اومد عزیزم
زهرا
پاسخ
سلام عزيز دلم. مرسي شما خوبين؟ آره گلم رسيد جوابم دادم
مامان بهار
30 آبان 93 9:37
سلااااااااااااام...عزیزم خیلی خوشحالم یه دوست جونی خوب دیگه پیدا کردم...ایشالله سلامت باشیناوووووووووووووم منم رمز میخوام...
زهرا
پاسخ
سلام عزيزم منم خوشحالم از آشناييت. قربونت گلم. چشم ميام سر ميزنم
مامان عاطفه
1 آذر 93 8:35
ماشالا....
زهرا
پاسخ
مرسي
✿نسیم✿
1 آذر 93 14:02
موچکرم عزیزم فدات
زهرا
پاسخ
نیلی
2 آذر 93 9:10
کجایی زهرا جون در چه حالی؟ ویارت شروع شده.تنبل شدی مامانی.از الان بی حالی
زهرا
پاسخ
سلام نيلي جونم. خوبم خدارو شكر. من از اول تنبل بودم اينا بهانه س نه خدا رو شكر ويار ندارم فقط قرص كه ميخورم وقتي ميرسه ته زبون كه بره پايين ميخوامشم. بهم ويتامين B1 داده.
مامان عسل 
5 آذر 93 13:06
زهراجوووونم دستت دردنکنه نبایدیه سرپیشم بیای رمزبدی؟ فک نکردی دخترمردم ازفوضولی دق میکنه...من رمز میخوام زودباش بیا پیشم...باخبرای خوووووب ..بپراومدیا
زهرا
پاسخ
مامان عاطفه
8 آذر 93 7:09
زهرااااااااااااااااا من خواب دیدم حامله ای
زهرا
پاسخ
واقعا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
مامان عاطفه
8 آذر 93 7:10
عزیزمممممممممممممممم مبارکت باشه ایشالا قدمش خیر باشهعروسهههههههههههههه خودمه
مامان عاطفه
8 آذر 93 12:08
نه ندادی من خودم خواب دیدم بعد اومدم وبت دیدم اون بالاهااااا تیکر زدی که یاسمین یه ماه و خورده ای تو دل مامانشه
مامان عاطفه
8 آذر 93 12:13
واقعاااااااا بدو بیا رمز رو بهم بده...بدووووووووو
زهرا
پاسخ