منتظرم تا بياي

برای نفسم.....

1392/9/19 9:40
نویسنده : زهرا
237 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

آدم با هر کمبودی میتونه زندگی کنه بدون دست, بدون پا, حتی اگر مغزشم از کار بیوفته بازم زنده میمونه اما نفس اگر بیشتر از چند ثانیه نباشه هیچ موجودی زنده نمیمونه و تو نفس منی اگر نباشی میمیرم ساده میگم دوستت دارم چون تو سادگی زیبایی هس که تو هیچی نیس. بعضی حرفا وقتی قشنگن که گفته شن اما بعضی ها وقتی نگفته میمونن قشنگ ترن نه تونستم بگم نه دلم اومد نگم آخه ترسیدم از قشنگی و بکریش کم شه پس ترجیح دادم بنویسم. عشق به بابا و مامانم چیزی بود که از وقتی چشم باز کردم تو وجودم ریشه انداخت اما عشق به تو دونسته و با انتخاب خودم اونم برای تمام زندگیم یه چیز دیگه س من بابا و مامانمو انتخاب نکردم انقد دوسشون دارم و براشون میمیرم ببین حسم نسبت به تو که انتخابت کردم چیه! خیلی دلم میخواد تمام لحظه های تنهاییم فقط و فقط با تو باشم چون نمیدونم خدا چند سال یا چند ساعت برا زنده بودنم مقدر کرده میترسم حسرت اون لحظه ها به دلم بمونه. همه کسم, نفسم, دوستت دارم.ماچ

پسندها (1)

نظرات (1)

عاطفه و بهزاد
16 آذر 93 8:51
خدا هميشه نفست و پايدار نگه داره عزيزم
زهرا
پاسخ
فداي تو مرسي لطف داري