منتظرم تا بياي

فرشته کوچولوی مامانی و بابایی بیا و زمینی شو.....

1392/10/26 18:46
نویسنده : زهرا
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم, گل خوشبوی بهشتی, عسل مامانی. یادته میگفتم یه روز وقت اومدنت میشه؟ دیشب تصمیم آخرمو گرفتم و حدود ساعت ٩:٣٠ - ٩ شب (چهارشنبه) توی شلوغیه خونه بابایی رو صدا کردم روی همه ترسام پا گذاشتم و یه اعتراف کردم,‌ بهش گفتم دیگه با تمام وجود دلم میخواد نی نی داشته باشم! بابایی هم کلی ذوق کرد. گفتم شلوغی! دیروز مامان جون,‌عزیز جون, آقا بابا, باباجون و بابابزرگو مامان بزرگ بابایی مهمونمون بودن. فندق مامانی اینو بگم که از صمیم قلبم راضیم به رضای خدا اما یه ترس کوچولو از دیروز به جونم افتاده تو این مدت که برات نوشتم و باهات حرف زدم با اینکه نیستی اما خیلی بهت وابسته شدم خیلی میترسم اگر نیای یا یه فرشته کوچولوی دیگه بجات بیاد بشینه تو دل مامانی تیک تاک قلبمو بشمره تا بپره تو بغلم, یا اگه اصلا...ولش کن این یکی رو حتی نمیخوام بنویسمکلافهاونوقت من چیکار کنم؟ چطوری وقتی تمام دنیای مادر شدنو با تو ساختم یه فرشته دیگه رو بغل کنم! نمیدونم شاید اصلا نوشتن این مطالب از اولشم اشتباه بود شاید نباید اینطوری حتی به لحظه هایی که نیستی دل میبستم, اشتباه بزرگی کردم عزیزم حالا فقط از خدا میخوام خدایی شو بهم نشون بده و نزنه تو ذوقمناراحت. عسل مامانی اگه تو هم دلت برا مامانی تنگ شده دعا کن, آخه خدا دعای فرشته کوچولوهای پاکشو خیلی زود قبول میکنهلبخند.

خدایا تو رو به بزرگیت قسم دل همه اونایی که به هر دلیلی از ته دل صدات میکنن شاد کن بعد دعایی رو که از روی خوشحالی برای بقیه میکنن اجابت کن و دل منو نفسمو فرشته کوچیکمونو هم شاد کن و بهم این لیاقتو بده تا یه دونه از اون دخملای نازو پاکی رو که تو بهشت موعودت برا بنده های خاصت کنار گذاشتی بغل بگیرم, جلوه پروردگاریت رو تو بند بند انگشتای کوچیکش, تو لبخندش, تو صدای قلبش, تو چهره معصومش ببینم, تا با تولدش فرشی از گلهای بهشتی زیر پاهام پهن کنن, سند ورود به بهشتو به اسمم بزنن و بلند صدام بزنن مادر. ( هرکس خوند بلند بگه آمیننیشخندقلبچشمک)

 ٢٦/١٠/٩٢ پنج شنبه

پسندها (1)

نظرات (6)

اتاناز
26 دی 92 13:45
از ته دل آرزو میکنم دخمل باشه یا لاقل دو قلو باشه و یکیش دخمل باشه یا دوتاش هم دخمل باشه خلاصه دخمل باشه. اگه پسر باشه چه شود
زهرا
پاسخ
مرسی خاله لیلا و دخمل خاله آتانازخواهشا فقط تو محدوده درخواستی دعا کنید با تشکر
زهرا مامان کوشولو
26 دی 92 13:58
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآامــــــــــــــــــــــــــــین
زهرا
پاسخ
ﻗﺮﺑﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻧﺖ ﺑﺸﻢ ﻋﺰﻳﺰﻡ ﺯﻫﺮاﺟﻮﻧﻢ ﻣﻴﺒﻮﺳﻤﺖ ﺩﻋﺎ ﻛﻦ ﺑﺮاﻡ
سمانه
29 دی 92 19:16
آمین وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir
زهرا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی و ممنون بخاطر دعات. چشم این کمترین کاریه که برای یه خانم فعال میتونم انجام بدم
عمه آرزو
30 دی 92 12:51
سلام مامان زهرا جون.....مرسی که به خورزو و عمه اش سر زدین ایشا الله ایشا الله خدای مهربون یه دخمل خوشگل سالم بهتون هدیه بده
زهرا
پاسخ
سلام عمه خوشگل مرسی عزیز دلم حالا که خدا تو رو به هر دو تا آرزوت رسوند برا منم دعا کن.
مائده
30 دی 92 19:13
امیییییییییییییییییییییییییییییییین زهرا جوووووووووووووووووون
زهرا
پاسخ
سلام عزییییییز دلم. مرسی مائده جووووونم. فدای تو بشم من که انقد مهربونی. فداتشم بووووووووووووووووووووووووووس
ابوالفضل
1 بهمن 92 9:37
امیدوارم خدا زود زود قسمتت کنه... یه فرزند سالم ، صحیح و صالح و ترجیحا یه دختر کپل مپلو حالا همه بگن آمییییییییییییییییییییییییین
زهرا
پاسخ
آمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینبابا بخدا منم منظورم همینهخدا خودش میدونه حرف دلم چیه