منتظرم تا بياي

آخه چرا؟؟!!!!!

1392/11/2 12:39
نویسنده : زهرا
237 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم اصلا حالو حوصله ندارمخمیازه آخه یه چیزی شده   niniweblog.comاحتمال داره از فروردین دیگه باهام قرارداد نبندن     niniweblog.comآخه چرا؟   niniweblog.com   niniweblog.com  تازه داشتم یاد میگرفتم چیکار کنم, با محیط کارم سازگار شده بودم      niniweblog.com9 ماه تموم اصلا نفهمیدم چطور گذشت, بازم شروع شد بی حوصله تو خونه هی ساعتو نگاه کنم که روز بشه شب, شب بشه صبح, ماه تموم بشه, سال بگذره! دلم نمیخواد بازم اون روزا برگرده     niniweblog.com

فندق مامان با دل پاکت برام دعا کن, دعا کن مشکل حل شه تو کارم نگهم دارن البته خیلیا مثل من این مشکلو دارن قراره هرکی سال 92 قرارداد بسته بیرون کنن     niniweblog.comدعا کن همچین اتفاقی نیوفته. آخه گناه داریم     niniweblog.com بابایی هی بهم امید میده میگه نگران نباش حل میشه راستشو بخوای تو این جور موارد خیلی بهش اعتماد دارم (تو همه چی اعتماد دارم هاااااا    niniweblog.com) چون میدونم حتما دلش به چیزی گرمه که امید میده وگرنه بی خود و بی جهت امیدوارم نمیکرد.

از همه خواهش میکنم برام دعا کنید. لطفا..........   niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (5)

مائده
2 بهمن 92 12:30
ایشالله هرچی صلاحته همون میشه گلم ناراحت نباش زهرا جونم شاید خدا میخواد بهت نی نی بده تا متوجه گذر زمان نشی
زهرا
پاسخ
مرسی گلم راضیم به رضای خودش. هرچی خدا بخواد
ناديا
2 بهمن 92 13:28
چه حيف واقعا بيکاري ادمو ميکشه ميدونم چي ميگي دقيقا منم همينطوري شدم حالا ديگه عادت کردم ايشالله هرچي حکمته خدا کنه حالا که اينجوري ميخواد بشه حداقل يه ني ني بياد جاش الهي امين برات دعا مي کنم زهرا جونممممممممممممم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سه قلوها
2 بهمن 92 18:56
سلام عزیز دلم خوبی ؟ ممنون اومدی گلم اول اینکه ایشالاااااااااااا خدا یه دخمل ناز و یه پسر گوگولی شیطون بلا بهتون بده ، از ته ته ته دلم دعا می کنم که هرچی صلاح باشه همون بشه ... ایشالا کارت هم درست میشه عزیزم ، نگران نباش اصصصصصلا راستی ، بابت لینک هم ممنون ، منم با اجازه لینک کردم فدات
زهرا
پاسخ
سلام مامانیمرسی عزیزم لطف دای. شما سه تا مامانیهر وقت با خدا حرف میزی حتما برام دعا کن. خواهش میکنم عزییییییییزم
قالب اختصاصی کودک
3 بهمن 92 13:35
قالب اختصاصی با عکس کودک شما شیک و منحصر به فرد از دیدن نمونه کارها پشیمان نمی شودی
مامان راضی
4 بهمن 92 12:00
هر کاری یه خیری توش هست زهرا جونمممممم انشاله نی نی دار میشی و سرگرم اون دوران شیرین بشی فداتشممممم
زهرا
پاسخ
مرسی راضی جون شما دعا کن چیزی نشه حالا