منتظرم تا بياي

ممنوم نفسم!!!!

1392/11/6 12:18
نویسنده : زهرا
184 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.com

سلام جوجوی مامانی     

بالاخره بعد چند ماه سیستم کامپیوتر خونه به دنیای مجازی وصل شد  !

آخه کامپیوتر مدتها بود انباشته شده بود از انواع ویروسها   و اصلا به عبارتی کار نمیکرد یعنی فقط روشن میشد اونم با کلی خواهش تمنا و من بمیرم و تو بمیریniniweblog.com!

به همین دلیلم نت و کامپیوتر اصلا با هم کنار نمیومدنniniweblog.com منم فقط میتونستم با گوشیم وصل شم که اونم زیاد دردی رو دوا نمیکرد و بیشتر عصبیم میکردniniweblog.com. این شد که مثل کوه استوارانه به غر زدن هام ادامه دادم  niniweblog.com  تا اینکه بالاخره بابایی چند روز پیش با رضایت کامل تصمیم گرفت مشکلو حل کنهniniweblog.com! بعد با کلی یادآوری و استواریه مجدد niniweblog.com و با مهربونیه کامل niniweblog.com این مشکل حل شد و من بعد این میتونم با خیال آسوده بشینم  niniweblog.com مطلب بنویسم , برم    تو وب دوستام بگردم niniweblog.com, بدون اینکه نگران چیزی باشم niniweblog.com آخه راستش خسته شدم از بس تو اداره یواشکی بین کارام به وبم سر زدم niniweblog.com!

نفسم واقعا بخاطر تمام صبوری ها niniweblog.com که در برابر تذکرهای من niniweblog.com به خرج میدی ازت ممنوم                                                                     

پسندها (1)

نظرات (4)

ناديا
6 بهمن 92 13:02
زهرا جون شرح حال تورو قبل از اينکه بدونم تو پست قبليم (مطلب طنزگونه)نوشتم حتما برو بخون
زهرا
پاسخ
شیوا و مامی جونش
6 بهمن 92 15:07
سلام خاله جون خوبین ؟ خدا نکنه ازم نارحت بشین و باهام قهر باشین .... راستش من از نیمه دوم آذر ماه تا الان درگیر امتحانات هستم اولش پیش نوبت الان هم نوبت که البته دیگه آخریشه به مامانم قول دادم اول درسم بعد وبلاگ نویسی و کارای متفرقه ...... پستا رو هم تقریبا" 90 درصد مدتیه مامانم میزاره انشاالله درسام تموم شد دوباره میام پیشتون دوستتون دارم .....
زهرا
پاسخ
ایشالا موفق باشی عزیزم شوخی کردم میبوسمت
مامان راضی
6 بهمن 92 18:26
به سلامتی و دل خوش پس دیگه زود به زود بیا تو وبت خانومیییییییییییی
زهرا
پاسخ
مرسی خانومی. چشم چشم
الناز
6 بهمن 92 23:46
طراحی تقویم 93 طراحی کلیپ عکس کودکان به ما هم سر بزنید http://ninitarah.niniweblog.com/