منتظرم تا بياي

کادوهای ولنتاین....

1392/12/14 9:51
نویسنده : زهرا
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دخمل مامانی.

همونطور که گفتم دیروز ولنتاین بود, بعد صبحانه من کادوی بابایی رو که از خیلی وقت پیش براش خریده بودم و داده بودم مامان جون قایمش کنه تقدیمش کردم و دقیقا همون عکس العملی که انتظار داشتمو دیدمniniweblog.comخیلی خوشش اومد, اینم عکسشه....

بعد بابایی رفت بیرون و شب با یه هدیه برگشت, خیلی ناز و متفاوت با هدیه های قبلیم, اول یه خورده ازش دلخور شدم چون کارش خیلی طول کشیده بود و دیر برگشته بود اما بعد که کمی آرومتر شدم کلی از کادوم خوشم اومدniniweblog.com

 مرسی نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مائده
26 بهمن 92 23:48
مباااااااااااااااااااااااارکت باشه عزیز دلم
زهرا
پاسخ
مرسي خاله
مامانی ساره
27 بهمن 92 11:51
مبارکت باشه خانومی هم کادوی خودت خوشگله هم کادوی شوهرت انشاءالله که همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشین
زهرا
پاسخ
فداي دوست عزيزم بشم مرسي خانومي لطف داري
مینا
27 بهمن 92 12:21
به به !! چه کادو های زیبایی ، مبارک باشه خانومی
زهرا
پاسخ
مرسي دوس جونناقابله
ناديا
27 بهمن 92 14:37
چقدر خوشگله مبارکت باشه زهرا جون
زهرا
پاسخ
مرسي عزيزم
زهرا مامان کوشولو
30 بهمن 92 12:19
چه خوشگل . دوتایی تون خوش سلیقه اینمبارکت باشه عسیسم
زهرا
پاسخ
مرسي عزيزم چشمات خوشگلن
ایـلـیــــا جـون
2 اسفند 92 1:15
امیدوارم بی خطر زایمان کنی عزیزم عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
زهرا
پاسخ
ﻣﻨﻜﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻧﻲ ﻧﻲ ﻧﺪاﺭﻡﺑﻠﻪ كه ﻣﻮاﻓﻘﻢ ﻋﺰﻳﺰﻡ
ایـلـیــــا جـون
3 اسفند 92 0:48
ا یعنی تو الان باردار نیستی ؟
زهرا
پاسخ
نه ديگه
ایـلـیــــا جـون
4 اسفند 92 19:09
ا مامان زهرا کجایی ؟ ما رو هنوز لینک نکردیــــا
زهرا
پاسخ
ببخش چند روز بود مريض بودملينك شدي عزيزم