منتظرم تا بياي

تشکر از بابایی....

1392/10/22 12:38
نویسنده : زهرا
196 بازدید
اشتراک گذاری

شلام باباییبای بایخوفی؟ میخوام بخاطل اینکه به مامانی اختیار کامل دادی که اشم بلا من انطخاب کنه ازت تکشر کنمنیشخندمیدونم شما هم مشل من با طمام وجود به این اعتقات دالی که مامانی بهترین اشمو بلا من انطخاب میکنه اشمی که هم من از شنیدنش لظت ببلم هم شما از سدا کردنش. ضمنا نا گفته نماند افتخار میکنم اشم فامیلم از شما بابایی مهربونم خواهد بود چیزی که هیچکس و هیچ چیزی تو دنیا نمیتونه عوزش کنه. (بابایی گوشتو بیار جلو میخوام یه شیزی بگم, به هیشکی نگیا مامانی اینارو بهم گفتهنیشخندلبخند)

راستی بابایی دوباره خم شو کالت دالم.....ماچ! خیلی دوشتت دالم اندازه ١٠ تافرشته.

 

totalgifs.com lindos-gifs gif gif 51.gif

totalgifs.com lindos-gifs gif gif 07.gif

 

بوش بوش بوووووووووشماچماچماچماچ

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان محمدحسین
22 دی 92 20:55
عزیز دلم.. حتما ... نظر لطفته.... ان شاءا.. خدا یه دخمل ناز مثل پری قسمتت کنه...
زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از دعای خیرت خیلی به دعای اطرافیان اعتقاد دارم و لذت میبرم از اینکه کسی برام دعای خیر میکنه. از خدا میخوام حتی به دورترین آرزوهاتون برسینفقط لطفا آدرس وبلاگتونو برام بذارید تا بیشتر با هم ارتباط داشته باشیم. نتونستم پیداش کنم
ژاله مامان آیدا
23 دی 92 10:09
سلام عزیزم ممنون که به کادو نمدی سرزدی من این کارهارو تو خونه درست می کنم و برای مشتری پست می کنم. شما هم هر کدی که خواستی برام پیغام بزار.
زهرا
پاسخ
سلام امیدوارم موفق باشی حتما مزاحمت میشم البته در آینده